Britax TWE vs. britax multitech

Lille*Tigergutt

Glad i forumet
Hvilken stol scorer best på sikkerhet? Noen som har link til tester av disse stolene??[:)]

dytt igjen[:D]

Dytt!
Lurer på det samme[:)]

multitec sa de på barnas hus.

ORIGINAL: Buffeluremamma

sikkert fordi det er dyrest[8D]
vi har TWE og er strålende fornøyd med det.Er litt mer hodestøtte på multitech,fint for de minste når de sover,men vi kjøpte en løs hodestøtte som passet sete utenom og da gikk det fint=)

ORIGINAL: Tøsa

Tror det er likt.
Mener Helene Harefrøken sa det.

Jeg har begge setene, og jeg vil på det sterkeste anbefale TWE!

ORIGINAL: Buffeluremamma

det er tull.

De på barnas hus vet ikke hva de forskjellige setene heter ei gang. PÅ barnashus er det =Nullkompetanse...

dytter litt til[:D]

vi har begge og jeg anbefaler multi tecen, den har bedre hodestøtte, og når ungen blir større er det bedre med tanke på reguleringsmuligheter og vår 3 åring har helt klart best plass til føttene i multi tecen.

er det ikke noe med at det er mye dårligere sidestøtte på TWE da? mener å ha hørt noe om det.

ORIGINAL: *yummymummy*

er det ikke noe med at det er mye dårligere sidestøtte på TWE da? mener å ha hørt noe om det.

er dårlligere hodestøtte på TWE ja,men det har vel kun betydning når ungen event sover. Side BESKYTTELSEN skal være like god.Vi løste sove"problemet"ved å kjøpe en løs hodestøtte som passet stolen(fra britax)Også strammer vi forankringsselene så mye vi bare klarer så det står godt bakoverlent(innenfor det som er anbefalt seff)

Flere meninger?[:)]

Hva koster den ekstra hodeputen?

Back
Topp