Britax smile 3

Bkno1669110

Første møte med forumet
Hei! er det noen som har erfaringer med britax smile 3? har sett mye i butikker, og britax´en har festet seg godt til minne på grunn av den lille størrelsen, noe som er en fordel da jeg bor i blokk uten heis. Sliter derimot med å finne noen som helst erfaringer med den, så håper noen som har denne kan svare :angelic:
 
Har denne vogna! Er veldig fornøyd, den innfrir på alle punkter som er viktige for meg. Den er lett og smidig, samtidig som det er god kvalitet. Vogna er ganske lett, men jeg syns den samtidig er stabil. Enkelt å klikke bagen av og på. Har også bilsete som kan klikkes direkte på understellet. Noe spesielt du lurer på om vogna?
 
Har denne vogna! Er veldig fornøyd, den innfrir på alle punkter som er viktige for meg. Den er lett og smidig, samtidig som det er god kvalitet. Vogna er ganske lett, men jeg syns den samtidig er stabil. Enkelt å klikke bagen av og på. Har også bilsete som kan klikkes direkte på understellet. Noe spesielt du lurer på om vogna?

Hvordan er den å kjøre på vinterføre?
Vurderer samme vogna, venter barn i august.

Synes óg bagdelen så så liten ut, men den er kanksje ikke det? :hilarious:
 
Hvordan er den å kjøre på vinterføre?
Vurderer samme vogna, venter barn i august.

Synes óg bagdelen så så liten ut, men den er kanksje ikke det? :hilarious:


Har ikke fått testet den veldig på vinterføre, men så lenge det er brøytet går det fint. Så lenge forhjulene er låst kommer man frem, men den kan nok bli litt for lett i møte med større snømengder.

Jeg har januarbaby, og det passer fint med vognbagen. Det er plass til vognposen(Easygrow nature) oppi. Men når baby blir større er det greit at det går mot sommer. Bagen er ikke så liten som den ser ut til. Den er kanskje litt smalere enn mange andre, men har grei lengde.

Vi er veldig fornøyde, da jeg syns en del andre vogner blir veldig massive og store. Britax’en er ganske liten og lett, men føles allikevel robust. Den blir også grei størrelse sammenlagt!
 
Vi vurderer også denne sterkt. Hadde egentlig bestemt oss for bugaboo fox, men har sett mer og mer på smile 3 nå og tenker st det sikkert varer lenger? Fox ser noe kort ut i sportsdelen.
Jeg vil se den live først, men må kjøre et stykke for å se den i butikk.
 
Tusen takk for svar! Er mitt første barn så det føles ut som om jeg ikke vet hva som er viktig å se etter... likte britax godt i butikk, men føler alle velger Stokke eller emmaljunga. Viktigste jeg ser etter så langt er vel at den er lett å slå sammen og ikke for tung. Høres ut som britax kan være et godt valg ut i fra det du skriver :)
 
Back
Topp