Britax Smile 2 vs Bugaboo Buffalo

Druen2017

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
Vi ser etter vogn, og det står mellom Britax Smile 2 og Bugaboo Buffalo. Noen med erfaring?

Ønsker en vogn som tar lite plass i bil, kan kjøres i litt ulendt terreng, er lett å manøvrere, god å ligge i (så klart), og ser pen ut.

Vi er super forbøyd med buffalo. Tar ekstremt liten plass viss en legger bagen flat. Enkel å kjøre med en hånd( har hund i andre).
Mange som lurer på sportsdelen, vi måtte bytte pga nysgjerrig baby ved 5 mnd. Og hun bare elsker den.
god plass i bag og, vi hadde babynest i der i sommer:)

Jeg er også litt nysgjerrig på hvordan smile2 er i terrenget?

Veldig fornøyd med Bugaboo. Har du sjekket ut Stokke Trailz? Hadde nok vurdert den nå om jeg skulle valgt om igjen. Det jeg ikke liker med Bugaboo er at sportsdelen er lite lun, og utseendet da. Mye jeg liker godt, som for eksempel teleskophåndtaket. Det har ikke Stokke sin. Britax vet jeg ingenting om.

Veldig fornøyd med Bugaboo. Har du sjekket ut Stokke Trailz? Hadde nok vurdert den nå om jeg skulle valgt om igjen. Det jeg ikke liker med Bugaboo er at sportsdelen er lite lun, og utseendet da. Mye jeg liker godt, som for eksempel teleskophåndtaket. Det har ikke Stokke sin. Britax vet jeg ingenting om.

Har ikke sjekket stokke sine nei. Skal på barnas hus for å teste ut noen flere idag, så kanskje de har den der :) . Er så vanskelig å vite hvilken vogn som passer oss best!

Back
Topp