Britax smile 2 - erfaringer?

Guttemamma22

Elsker forumet
Januar 2017
Februarhjertene2017
Står mellom denne (oppdatert versjon av Brio smile) og Bugaboo buffalo. Noen som har erfaringer å dele, negative eller positive? Skal brukes i Oslo.

Gjelder kun sportsdelene, er forbi bag-perioden.

Min søster har den og er veldig fornøyd. Sønn hennes er nå 2 1/2 år og passer akkurat.
Jeg er på jakt etter vogn nå siden jeg venter barn des/jan og har falt veldig for Britax b-motion 4 plus sports vogn. Den er helt flat, lang og veldig god å trille :D

Min søster har den og er veldig fornøyd. Sønn hennes er nå 2 1/2 år og passer akkurat.
Jeg er på jakt etter vogn nå siden jeg venter barn des/jan og har falt veldig for Britax b-motion 4 plus sports vogn. Den er helt flat, lang og veldig god å trille :D
Vet du om det er noe merkbart forskjell på b-motion og smile? Hovedkriteriet vår er at den må være liten og ser dem er akkurat like store :)

Vet du om det er noe merkbart forskjell på b-motion og smile? Hovedkriteriet vår er at den må være liten og ser dem er akkurat like store :)
På smile må du ta av setet og slå sammen understellet for å få den flat. B-motion legger man sammen sånn som City vognene, tar ut en sikkerhets greie og drar i et bånd på setet så klapper hele seg sammen. Ble ganske flat syntes jeg og alt-i-et lissom :happy: også er setet lengre fra topp til fot så passer lengre

Laga en liten collage for sammen likning :p
På smile til venstre så må du legge til sports delen da for fant bare sammenlagt bilde av kun understellet. På b-motion er alt i et. IMG_2017-07-27_21-37-37.JPG

Laga en liten collage for sammen likning :p
På smile til venstre så må du legge til sports delen da for fant bare sammenlagt bilde av kun understellet. På b-motion er alt i et. Vis vedlegget 229842
Åh tusentakk! :D Ser ho ikke grunnen ikke så fryktelig ulike ut. Synes b-motion ser større ut, men den skal være 105x58x100 og smile er 105x57x100 så det kan den jo ikke være haha.
Vi skal dra innom barnas hus imorgen for å se på begge disse i tilegg til bugaboo buffalo og deretter bestemme oss. Har brent oss nok mange ganger på å bestille vogn over nett uten å se dem i virkeligheten først. Han er bare 6 mnd, men dette er allerede 5. vognen vi kjøper:angelic::bag:

Back
Topp