Britax multi-tech?

Mammatil3skatter

Forelsket i forumet
Vi skal kjøpe ekstra bilstol til bil nr 2, men er i tvil om hvilket vi skal gå for.. Det må være bakovervendt til 25kg, og være enkelt å regulere seler/nakkestøtte da 2åringen og 4åringen skal dele på det.. Noen som har erfaring med britax multi-tech, evt tips om andre stoler? Har besafe izi plus til begge to i hovedbilen og er fornøyd med dem, men tenkte å evt prøve et annet sete som kanskje tar litt mindre plass i ekstra-bilen.

Eldste brukte sitt Multi Tech til hun var over 4 år, minsten sitter i det nå, 18 mndr:)
Vi er veldig fornøyd med det setet, ja, vi syns det er enkelt å regulere.

Har ingen erfaring med det setet, men kan anbefale maxway! Det er supert, tar mindre plass enn besafe, rent bakovervendt til 25 kg.

Har ingen erfaring med det setet, men kan anbefale maxway! Det er supert, tar mindre plass enn besafe, rent bakovervendt til 25 kg.
Hvordan er det med benplass for en 4åring i det setet tror du? Greit å regulere seler i full fart mtp at begge barna skal bruke det?

Hvordan er det med benplass for en 4åring i det setet tror du? Greit å regulere seler i full fart mtp at begge barna skal bruke det?
Vi hadde også det setet. Det var god plass til en 4 åring i det også :)

Vi var fornøyd med det, men enda mer fornøyd med Britax two-way elite. Det er mindre "klumpete", og lengre i ryggen, og gjorde det mulig å sitte bakovervendt til godt over 4 år.

Britax maxway!

Vi var fornøyd med det, men enda mer fornøyd med Britax two-way elite. Det er mindre "klumpete", og lengre i ryggen, og gjorde det mulig å sitte bakovervendt til godt over 4 år.
Men der må man ta ut setet og tre selene på nytt om de skal reguleres, så spørs om det er noe for ts der to forskjellige barn skal bruke setet.

Vi har multitech. er ganske fornøyd med det. Selv om det er bedre plass i izi pluss. Hu sitter fremovervendt i sitt nå. Hu henger ikke med hoder når hu sover uansett hvem vei det står osv. Er like lett å regulere som izi pluss

Men der må man ta ut setet og tre selene på nytt om de skal reguleres, så spørs om det er noe for ts der to forskjellige barn skal bruke setet.
Det er sant, men må man ikke det på twe også? Lenge siden jeg har gjort det nå...

Lån med dere bilen og prøv stoler i bilen med begge ungene i :) fortrinnsvis ikke samtidig men :p

Det er sant, men må man ikke det på twe også? Lenge siden jeg har gjort det nå...
Var twe jeg mente. Multi-tech har jeg ikke erfaring med, men ser andre her skriver at den er like lett å regulere som izi plus.

Eldste her brukte det til hun var 4,5 år. Har hatt fem og seksåringer i setet også. Enkelt å justere ryggen opp og ned, ( da følger selene med.)

Var twe jeg mente. Multi-tech har jeg ikke erfaring med, men ser andre her skriver at den er like lett å regulere som izi plus.
Skulle skrive om man ikke måtte det på multi techen også, går litt i surr ;)

Ser nå over at det nok er enklere på mt, ja.

Back
Topp