Britax Multi-tech?

• Trådstarter Trådstarter ~Mirabell~
  • Opprettet Opprettet
M

~Mirabell~

Guest
Vi har besafe Izi Combix1 til snuppa på snart 3,5 år. Er veldig fornøyd med det, men vurderer å bytte(/ha et ekstra sete) til et bakovervendt sete som går opp til 25 kg. Har sett på Britax Multi-tech, siden mange anbefaler det her inne. Men når jeg ser gjennom tester så kommer jo setet kjempedårlig ut[&:] Ellers finner jeg lite tester om bakovervendte seter opp til 25 kg, so what to do? Og fins det overhode bakovervendte til 25 kg som kommer bra ut i tester?[8|]

*confused*

i testene er de testet forovervendt....

Britax er kommet godt ut på tester bakovervendt vertfall... vi har det, men har ikke begynt å bruke det fordi snuppah mangler 0.5kg enda[;)][;)][;)] tihi.. men vet om mange som er fornøyde med det[;)]

og mener du KAN ha det bakovervendt til 25 kg? men KAN snu det etter 18kg elle noe sånn..eller tar jeg helt feil?[&:]

Vår 3,5 åring sitter bakovervendt i det, og vi er fornøyde med det.

ORIGINAL: Gedine87

Britax er kommet godt ut på tester bakovervendt vertfall... vi har det, men har ikke begynt å bruke det fordi snuppah mangler 0.5kg enda[;)][;)][;)] tihi.. men vet om mange som er fornøyde med det[;)]

og mener du KAN ha det bakovervendt til 25 kg? men KAN snu det etter 18kg elle noe sånn..eller tar jeg helt feil?[&:]

joda, det kan stå forovervendt også, men poenget er at vi vil ha henne bakovervendt. Har du link til testen hvor britax kommet godt ut bakovervendt? virker ikke som det er noe problem å finne forovervendte seter, men bakovervendte syns jeg er supervanskelig!

ORIGINAL: veteran

i testene er de testet forovervendt....

det er jo helt idiotisk!![:@]

ORIGINAL: ~Mirabell~

ORIGINAL: Gedine87

joda, det kan stå forovervendt også, men poenget er at vi vil ha henne bakovervendt. Har du link til testen hvor britax kommet godt ut bakovervendt? virker ikke som det er noe problem å finne forovervendte seter, men bakovervendte syns jeg er supervanskelig!

Ja, de tester jo ikke setene bakovervendt! Helt idiotisk!

MT kom ikke spesielt godt ut i test noen av veiene men det er uansett trygger enn et fremovervendt sete. Det er offentliggjort testresultater for MT for begge sitteretninger på Forbrukerportalens hjemmeside.

ORIGINAL: Helene Harefrøken

MT kom ikke spesielt godt ut i test noen av veiene men det er uansett trygger enn et fremovervendt sete. Det er offentliggjort testresultater for MT for begge sitteretninger på Forbrukerportalens hjemmeside.

Hvilket bakoverdenvendt opp til 25 kg kom best ut i test?

ORIGINAL: Pembie

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Hvilket bakoverdenvendt opp til 25 kg kom best ut i test?

Ja, det lurer jeg også på....

ORIGINAL: thejohan

Her så er vår 2.5 åring (94 cm og nesten 16 kilo) snart for stor til setet..

Vi sliter med å få selene på henne, og de er tatt ut så mye de kan.. Jeg syns ikke hun er spesielt svær heller, så jeg vet ikke hvilket sete vi skal kjøpe..

Oi, da må jo det setet(hvis det er Britax MT du snakker om) nesten være mindre enn Besafe izi combi. For snuppa vår er 3,5 år, 15-16 kg og 97 cm, og hun har fortsatt et stykke igjen på besafe`en. Tror hun når vektgrensen før høydegrensen, og samtidig så har hun jo vært rundt 15 kg leeeeeenge

ORIGINAL: Tøsa

Kjøp heller Britax Two Way Elite [;)]

er den "lengre"?

Vi sliter med å få selene på henne, og de er tatt ut så mye de kan.. Jeg syns ikke hun er spesielt svær heller, så jeg vet ikke hvilket sete vi skal kjøpe..

Oi, da må jo det setet(hvis det er Britax MT du snakker om) nesten være mindre enn Besafe izi combi. For snuppa vår er 3,5 år, 15-16 kg og 97 cm, og hun har fortsatt et stykke igjen på besafe`en. Tror hun når vektgrensen før høydegrensen, og samtidig så har hun jo vært rundt 15 kg leeeeeenge

vår 3,5 åring er 104 cm og en 17 kg, tro meg det er ikke mindre en besafe, vår unge får ikke plass i besafen men har veldig god plass i multi tecen. Vi har også two way elite, hun passer det også men har mindre plass til beina og ryggen har ingen reguleringsmuligheter på det... men klart bilstolene står ulikt fra bil til bil.

Gutten vår satt i Multitech til han var 112 cm og 22 kg...
Ikke problem å få på selene eller noe.

Multitech har en av de lengste ryggene av alle stolene som er på markedet.

Hæ? Hvordan går det an? Har dere mye klær på henne?

Back
Topp