Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Sharon
Vi har britax multi-tec er ikke veldig glad i det setet skal jeg være helt ærlig.
Vi har det som nummer 2 sete, vi har besafe izi kombi som nummer 1 sete og det er jeg veldig fornøyd med.
Hadde vi hatt britaxen først kan det være jeg hadde tenkt annerledes.
ORIGINAL: sneipen peipen
Vi har britax multi-tec er ikke veldig glad i det setet skal jeg være helt ærlig.
Vi har det som nummer 2 sete, vi har besafe izi kombi som nummer 1 sete og det er jeg veldig fornøyd med.
Vi har Brio sete nå, og det har vi jo vært veldig fornøyde med.. men hva er det du ikke liker ved det?? tar det stor plass??
ORIGINAL: sneipen peipen
Vi har Brio sete nå, og det har vi jo vært veldig fornøyde med.. men hva er det du ikke liker ved det?? tar det stor plass??
Nei, det tar jo mindre plass enn besafe, men synes det var stress å montere, synes han sitter litt rett i ryggen og synes vel setet virket litt hardt og ikke så komfortabelt.
Men skal sies at det er montert i en audi og de setene går nedover mot ryggen, så barnesetet blir stående i litt nedover bakke.
Sovner han så dingler han mye med hode.
Men vet om mange som er veldig fornøyd med det også. Hadde sikkert ikke tenkt over det om vi hadde kjøpt det først.
ORIGINAL: Prosjekt Neljä
Vi har acta graco belogic. Det tar mye plass, men jeg er lita så det går bra. Snuppa har lett for å tippe hodet framover når hun sover, selv om setet står tippet helt i bakerste stilling, men jeg tenker det er pga hellingen på bakesetet. Ellers er vi godt fornöyd med det, lett å justere og montere og det er masse plass til snuppa. [:)]
ORIGINAL: miraculix
ORIGINAL: Prosjekt Neljä
Vi har acta graco belogic. Det tar mye plass, men jeg er lita så det går bra. Snuppa har lett for å tippe hodet framover når hun sover, selv om setet står tippet helt i bakerste stilling, men jeg tenker det er pga hellingen på bakesetet. Ellers er vi godt fornöyd med det, lett å justere og montere og det er masse plass til snuppa. [:)]
Vi er også fornøyd med belogic [:)]