Britax multi-tech vs Acta Graco BeLogic-Orbit

Beht86

Glad i forumet
Noen av dere som har ett av disse??
Må ha nytt sete til minsten, og valget står mellom disse to...

Takk for svar

Vi har britax multi-tec er ikke veldig glad i det setet skal jeg være helt ærlig.
Vi har det som nummer 2 sete, vi har besafe izi kombi som nummer 1 sete og det er jeg veldig fornøyd med.
Hadde vi hatt britaxen først kan det være jeg hadde tenkt annerledes.

ORIGINAL: Sharon

Vi har britax multi-tec er ikke veldig glad i det setet skal jeg være helt ærlig.
Vi har det som nummer 2 sete, vi har besafe izi kombi som nummer 1 sete og det er jeg veldig fornøyd med.

Vi har Brio sete nå, og det har vi jo vært veldig fornøyde med.. men hva er det du ikke liker ved det?? tar det stor plass??

ORIGINAL: sneipen peipen

Vi har Brio sete nå, og det har vi jo vært veldig fornøyde med.. men hva er det du ikke liker ved det?? tar det stor plass??

Nei, det tar jo mindre plass enn besafe, men synes det var stress å montere, synes han sitter litt rett i ryggen og synes vel setet virket litt hardt og ikke så komfortabelt.
Men skal sies at det er montert i en audi og de setene går nedover mot ryggen, så barnesetet blir stående i litt nedover bakke.
Sovner han så dingler han mye med hode.
Men vet om mange som er veldig fornøyd med det også. Hadde sikkert ikke tenkt over det om vi hadde kjøpt det først.

ORIGINAL: sneipen peipen

Nei, det tar jo mindre plass enn besafe, men synes det var stress å montere, synes han sitter litt rett i ryggen og synes vel setet virket litt hardt og ikke så komfortabelt.
Men skal sies at det er montert i en audi og de setene går nedover mot ryggen, så barnesetet blir stående i litt nedover bakke.
Sovner han så dingler han mye med hode.
Men vet om mange som er veldig fornøyd med det også. Hadde sikkert ikke tenkt over det om vi hadde kjøpt det først.

takk for svar.. har audi vi oxo.. da blir det kanskje acta graco da....[8|]

Vi har acta graco belogic. Det tar mye plass, men jeg er lita så det går bra. Snuppa har lett for å tippe hodet framover når hun sover, selv om setet står tippet helt i bakerste stilling, men jeg tenker det er pga hellingen på bakesetet. Ellers er vi godt fornöyd med det, lett å justere og montere og det er masse plass til snuppa. [:)]

Vi har multitech og jeg er veldig fornøyd... snuppa sovner kansje med hode litt ned i begynnelsen men så legger ho seg bak og sover godt i stolen..
Ho hater og sove i Besafe combi stolen feks.. da sitter ho berre urolig og liker ikke bilturen i det hele tatt

Eg har både britax multi-tech og besafe. Ikkje at besafe var eit alternativ her, men det er dei eg kan sammenligne. Dommen mellom dei to er at britax vinner. Det er stor og god plass i det, men samtidi kan ein stille inn sidene om det er for stort å sitte i. Synst det er ganske lett å montere, vertfall i forhold til besafe setet. No har eg montert det bakovervendt da, å da kan ein styre det med hvor bratt barnet skal sitte, så det er heller ikkje noke problem. Det einaste eg synast er litt kjedli med britax setet vs besafe, er at britax sete sitter lavt. Så inn til videre klarer ikkje barnet å se ut når vi kjører, det klarer han derimot i besafe setet. =)
Har også merket meg at han har bedre fortplass i britax setet...

Dra til butikken og prøv begge i bil og med mini inni. Så ser du hvilken som passer best i deres bil og hvordan han sitter..

Vi har tenkt å teste britax multi tech og Besafe izi combo x3(tror jeg det heter) hmm. kanskje vi skal sjekke Acta Graco også... Ikke lett dette her

ORIGINAL: Prosjekt Neljä

Vi har acta graco belogic. Det tar mye plass, men jeg er lita så det går bra. Snuppa har lett for å tippe hodet framover når hun sover, selv om setet står tippet helt i bakerste stilling, men jeg tenker det er pga hellingen på bakesetet. Ellers er vi godt fornöyd med det, lett å justere og montere og det er masse plass til snuppa. [:)]

Vi er også fornøyd med belogic [:)]

Vi har multi tech og er veldig fornøyde
Litt vanskelig å montere den aller første gangen men nå går det lett som en lek.
Mini sitter kjempe fint i det og hun har god plass.
Eneste minuset jeg kan finne er at det tar litt mye plass men har sjekket litt rundt og det gjør stort sett alle seter som monteres bakovervendt

ORIGINAL: miraculix

ORIGINAL: Prosjekt Neljä

Vi er også fornøyd med belogic [:)]

Samme her. Supert sete:) Vi hadde også valget mellom multi tech og belogic og valget falt på belogic. Men det viktigste er jo å prøve hva som passer i deres bil:)

Back
Topp