Britax Multi-tech II

Fiona84

Shrek <3
Oktobermirakler 2013
VIP
Nokon som har erfaringar med dette setet? Vurderer det som sete i mormors bil, må ha eit til 1-åringen som kan festast bakover med beltebase :)

Har hatt detta t jentungen og vært veldig fornøyd :)

Mange er fornøyd med det ja :)
Har ikke prøvd det selv :)

Vi har hatt BRITAX TWE som ekstra sete hos besteforeldre, synes det er genialt :)

Ser det selges med beltebase og forankringsseler som ekstrautstyr. Må ein ha dette for å bruke setet? :)

Hva mener du med beltebase? Er ikke noe base på det setet... Forankringsseler må du ha så lenge det skal stå bakovervendt.

Hva mener du med beltebase? Er ikke noe base på det setet... Forankringsseler må du ha så lenge det skal stå bakovervendt.
Eg fann ut av det. Hehe. Den nettbutikken meinte at det hørte til ein beltebase, og ville selge meg den som ekstrautstyr. Men det var jo berre tull:)

Veldig fornøyd med det setet

Ser det selges med beltebase og forankringsseler som ekstrautstyr. Må ein ha dette for å bruke setet? :)
Me har ikkje nåken base nei, men da følge med et sett med forankringsseler. Feste med bilbelte i følge instruksjonsboka + forankringsseler når ongen sitte bakovervendt.

Vi har det setet i ekstrabilen:-) han sitter godt i det og det kan fint justeres til hvor bakoverlent du vil ha det:-) vet ikke om jeg ville hatt det til hovedbilen, spesielt med tanke på å kjøre langtur, for jeg syns det er veldig hardt, i forhold til det andre setet vårt... Men besafe setene er jo veldig godt polstret da:P men alt i alt et godt sete, som ikke bygger så mye, og kan brukes lenge:-)

Me har hatt sauaskinn i da, så da blei mjukare + da puste og regulere temperaturen ;)

vi har det setet i hovedbilen :-) kjøpt i 2011, brukt av eldstemann helt til i sommer og nå har snuppa tatt over :-) vi er veldig fornøyd med sete og begge ungene har sittet/sitter bra i det :-) det er brukt på skikkelig langtur (Trondheim- Tromsø) flere ganger og fungert helt supert :-)

vi har det setet i hovedbilen :-) kjøpt i 2011, brukt av eldstemann helt til i sommer og nå har snuppa tatt over :-) vi er veldig fornøyd med sete og begge ungene har sittet/sitter bra i det :-) det er brukt på skikkelig langtur (Trondheim- Tromsø) flere ganger og fungert helt supert :-)
Husk att det skal kasseres etter ca 7 år

.

Jeg hadde det en liten stund men byttet det ut! Stort, uhamselig med minimal benplass til barnet! Britax maxway derimot elsket både jeg og guttungen! Blir det samme til lillebror når han skal over til større sete :-)

Jeg hadde det en liten stund men byttet det ut! Stort, uhamselig med minimal benplass til barnet! Britax maxway derimot elsket både jeg og guttungen! Blir det samme til lillebror når han skal over til større sete :-)
Dette betyr vel egentlig bare at maxway passer bedre i DIN bil. Hos oss ga Multi tech god benplass. Viktig å prøve!

Back
Topp