Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser det selges med beltebase og forankringsseler som ekstrautstyr. Må ein ha dette for å bruke setet?Har hatt detta t jentungen og vært veldig fornøyd![]()
Ser det selges med beltebase og forankringsseler som ekstrautstyr. Må ein ha dette for å bruke setet?![]()
Eg fann ut av det. Hehe. Den nettbutikken meinte at det hørte til ein beltebase, og ville selge meg den som ekstrautstyr. Men det var jo berre tullHva mener du med beltebase? Er ikke noe base på det setet... Forankringsseler må du ha så lenge det skal stå bakovervendt.
Bra du fant ut av detEg fann ut av det. Hehe. Den nettbutikken meinte at det hørte til ein beltebase, og ville selge meg den som ekstrautstyr. Men det var jo berre tull![]()
Me har ikkje nåken base nei, men da følge med et sett med forankringsseler. Feste med bilbelte i følge instruksjonsboka + forankringsseler når ongen sitte bakovervendt.Ser det selges med beltebase og forankringsseler som ekstrautstyr. Må ein ha dette for å bruke setet?![]()
Husk att det skal kasseres etter ca 7 årvi har det setet i hovedbilenkjøpt i 2011, brukt av eldstemann helt til i sommer og nå har snuppa tatt over
vi er veldig fornøyd med sete og begge ungene har sittet/sitter bra i det
det er brukt på skikkelig langtur (Trondheim- Tromsø) flere ganger og fungert helt supert
![]()
fullt klar over detHusk att det skal kasseres etter ca 7 år
fullt klar over detsete er ikke 4 år gammelt en gang ennå da...
Dette betyr vel egentlig bare at maxway passer bedre i DIN bil. Hos oss ga Multi tech god benplass. Viktig å prøve!Jeg hadde det en liten stund men byttet det ut! Stort, uhamselig med minimal benplass til barnet! Britax maxway derimot elsket både jeg og guttungen! Blir det samme til lillebror når han skal over til større sete![]()