Britax,maksi cosi eller besafe?

Kjøp base!! Veldig irriterende å måtte enten løsne og montere setet, eller ta en sovende baby ut av setet hveeeeeer gang..... De sover nesten ALLTID i bilen den første tiden ;) Jeg aaanete ikke hvor praktisk det var før jeg kjøpte det, angret skikkelig på at jeg ikke hadde gjort det før...

Sm sagt ,jeg kan helt klart se fordelen med base ;)

Vi hadde Alta graco med base sist, det er på kanten gammelt nå synes jeg (6 år) så vi har kjøpt besafe izi go dom også passer til vogna vår (Stokke design).
Vi trodde vi ikke har isofix i vår bil (arvet bil av svigers nylig), men så etterpå at det står isofix-merker på/i baksetet, men vi finner ikke selve festene.. Googlet bilmodellen og det ser ut som det er noe "feil" med akkurat den årsmodellen vi har..
Om vi finner ut av det skal vi definitivt ha isofix-base til! :)

Du kan ettermontere Isofix fester selv.. Vi gjorde det på gamle bilen vår :) Ikke var det dyrt heller :)

Vi har Maxi-cosi Cabriofix etter eldste. Veldig fornøyd med det. Base var et must for oss. Sååå mye enklere ;)

Maxi cosi med base blir det denne gang, sist hadde vi og maxi cosi bare uten base. Veldig fornøyd :) Ellers vil jeg tipse om de nye besafe setene, dem er ikke så tunge som gamle typen og virker veldig bra og scorer meget godt i test. Jobber i babyutstyrsbutikk så har sett litt på det setet i det siste :)

Du kan ettermontere Isofix fester selv.. Vi gjorde det på gamle bilen vår :) Ikke var det dyrt heller :)
Tusen takk for tipset :)
Da kommer vi nok til å få fikset det, bilsikring er veldig viktig for meg ;)

maxi cosi med base, veldig fornøyd :)

Back
Topp