Noen som har erfaring eller hørt noe positivt/negativt om britax b-motion 3? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøpt britax smile i går, den kan ha sittedelen begge veier, ellers ganske lik vil eg tro. Virka som ei ok vognHar ingen personlig erfaring med den, men vi har den på jobb![]()
Den er enkel i bruk, tar liten plass og har god trillekomfort. Hjulet foran er svingbart, men kan låses. God hvilestilling.
Eneste minuset jeg kommer på med den er at du ikke kan ha sittedelen vendt mot deg.
Den er ganske lik babyjogger vognene (city mini gt og elite). Og personlig foretrekker jeg de framfor denne. Men det er jo en smakssak![]()
Det er ei veldig grei vogn til en god prisKjøpt britax smile i går, den kan ha sittedelen begge veier, ellers ganske lik vil eg tro. Virka som ei ok vogn![]()
Ah, filler, nå har eg blingsa [emoji23] telt feil antall hjul [emoji23] tenkte den også hadde tre hjul [emoji23]Det er ei veldig grei vogn til en god prisB-motion 3 har 3 hjul og er også litt mindre enn smile
![]()
Har ingen personlig erfaring med den, men vi har den på jobb
Den er enkel i bruk, tar liten plass og har god trillekomfort. Hjulet foran er svingbart, men kan låses. God hvilestilling.
Eneste minuset jeg kommer på med den er at du ikke kan ha sittedelen vendt mot deg.
Den er ganske lik babyjogger vognene (city mini gt og elite). Og personlig foretrekker jeg de framfor denne. Men det er jo en smakssak![]()
Du kan ha den begge veierTakk for svar! Vet du hvordan bagdelen er? Og er den vendt mot deg eller fra deg?