Brio tog

Hønepøne+2

Gift med forumet
Noen flere som leker med brio tog?

Hadde satt det bort for jeg tenkte at han var for liten for det, men ble tatt frem som underholdningsmoment når jeg ville ha litt tid til å stelle meg uten baby på leggen. Og det falt jo så i smak. Han sitter å pusler og bygger sammen skinner og tar togene og kjører frem og tilbake på skinnene mens han sier brum. Ingen tvil om at han plukker opp en ting og to fra barnehagen. Er så gøy å se at han faktisk leker med ting og ikke bare sitter å vifter med dem. Å bygge duplotårn er også toppen.

Vi har en haug med togskinner og deler etter broren min og meg, så det har vært populært fra han var rundt 9 måneder. Akkurat nå er ikke skinnene så interessante om dagen, men er "tøff tøff" og "tut tut" rundt stuebordet og overalt [8D]

Vi har, men jeg har gjemt det.... Husker ikke hvor [:-] Hadde egentlig tenkt å vente med å åpne det, men hvis det faller i smak hos M, så kanskje guttene også liker det [;)]

Får begynne å lete [:D]

både brio-tog og duplo er mye i bruk her. samme som lekekjøkkenet!
"jade mat" sier Natalie hele tida.. [:D][:D]

ja lille gutt fikk det til jul[:)] men har lagt det til sides en stund, han har så masse annet å leke med så venter med å ta de frem.

Knotten her er kjempeglad i Briotoget sitt! Det går på batterier og kan gå både fram og bakover og lyser! Han er skikkelig fasinert, spesielt når det går inn under broen og kommer ut på andre siden.......

ORIGINAL: cella

Knotten her er kjempeglad i Briotoget sitt! Det går på batterier og kan gå både fram og bakover og lyser! Han er skikkelig fasinert, spesielt når det går inn under broen og kommer ut på andre siden.......

Da skal sikkert det ene våres også gjøre det. Går ikke ann å kjøre med det og virker som om det er en av ogpå knapp. Og skruer under. Må vel bytte batteri..

Dylan leker med togene men skinnene kaster han bare rundt..[8|]

ORIGINAL: Hønepøne09

ORIGINAL: cella

Da skal sikkert det ene våres også gjøre det. Går ikke ann å kjøre med det og virker som om det er en av ogpå knapp. Og skruer under. Må vel bytte batteri..

Bytt batterier så blir det full fres i heimen[:)]. Også kan dere lure på hva den merkelige lyden er, når toget står fast i ett hjørne som dere ikke ser......[;)], har skjedd her ett par ganger[:D][:D].

Back
Topp