Brio smile, erfaring?

MOR TIL SNART TRE

Flørter med forumet
Hei

Jeg har i to uker nå prøvd å ta en endelig avgjølese på hvilken barnevogn jeg vil ha. Etter å ha søkt litt her og der siden jeg fant ut at jeg var gravid har jeg kommet mot slutten. Trenger å høre mer om vognen av dem som har erfaring før jeg gjør kjøpet.

For de av dere som har eller har hatt Brio smail, hvordan har opplevelsen deres vært?

Vi vurderte å kjøpe denne da den var på tilbud og virket veldig flott og fin, men da vi kom i butikken ble vi frarådet å kjøpe akkurat denne vognen av hun i butikken (Babyshop). De hadde visst fått masse klager på den fra folk som hadde kjøpt den og de slet også med å få Brio til å fikse på de vognene som ble sendt inn.
Denne butikken har nå sluttet å selge Brio.

Jeg har derfor ingen personlige erfaringer, men blei litt paff av informasjoenen og styrte derfor unna denne vognen selv.
Vi endte opp med å kjøpe oss Viper 4S.
http://lekmer.no/barn-og-baby/barne...vogner/trille-viper-4s-2014-duovogn-svart-alu

Vet ikke med smile, men både go next og happy har fått 1 og 2 plassen i mange tester. Skal selv ha happy. Fordi go next er litt vel liten... Brio er en av vognenen sammen med simo som har eksistert i hundre år. Jeg tror på det gode gamle!!! :)

Min søster har brio smile og er kjempe fornøyd. Vet de hadde en del problemer med de første partiene av vognene. Men virker som de har fikset det nå

Vet ikke med smile, men både go next og happy har fått 1 og 2 plassen i mange tester. Skal selv ha happy. Fordi go next er litt vel liten... Brio er en av vognenen sammen med simo som har eksistert i hundre år. Jeg tror på det gode gamle!!! :)

Har hørt at det skal være stor forskjell på Smile og Go Next.
Go Next skal jeg ærlig innrømme var førstevalget mitt - den blei bare dessverre for dyr. :rolleyes:

Vi har Brio smile til vår 10måneders krabat, og er ekstremt fornøyde med den.
Vi har heller ikke hatt noen problemer med den, så kan ikke si noe på hvordan forholdet mellom leverandør og butikk er.

Bagen er overraskende stor, og den har en fin lufteluke i sufletten, som gjør at man får god lufting på varme dager, og gjør at man får bedre skygge for solen.

Bare å spørre om du lurer på noe mer =)

Har hørt at det skal være stor forskjell på Smile og Go Next.
Go Next skal jeg ærlig innrømme var førstevalget mitt - den blei bare dessverre for dyr. :rolleyes:
Ja så dyr!!!
Men så fin da. Off.

Jo forsåvidt, men den go next kom opp i 11k m vinterdekk, og når jeg kan få happy til 5500 på salg, er det jaffal stor forskjell for meg. OG at jeg syns den go next var liten og likte ikke det hvite understellet. Mange greier. Hehe

Jo forsåvidt, men den go next kom opp i 11k m vinterdekk, og når jeg kan få happy til 5500 på salg, er det jaffal stor forskjell for meg. OG at jeg syns den go next var liten og likte ikke det hvite understellet. Mange greier. Hehe
Vinterdekk? Er det og noe på vogner? :p

Vinterdekk? Er det og noe på vogner? :p
Hehe, ja jeg liker ikke de små som ikke henger skikkelig fast, må ha faste luftdekk. Det må du kjøpe utenom, og de koster 1100 kr... Er vel kanskje litt vanskelig å kjøre i snø med de små dekkene, derfor kaller de de vinterdekk ;)

Back
Topp