Brio smile - erfaring?

Tinkiwinky1990

Elsker forumet
Noen som har erfaringer fra denne vognen? Har siklet over denne lenge, men så usikker hvem vi skal velge, finnes så mange forskjellige vogner :) ImageUploadedByBV Forum1408094648.629418.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen erfaring, men har pladask for den selv :D

Skal ha den i svart, hvis vi får gutt :) Likte ikke de andre fargene :P

Men det lille jeg har prøvd, virker det veldig greit :)

Jeg falt pladask for Brio go next :) De har en startpakke med denne på jollyroom sim jeghar kjøpt. Likte vogna kjempegodt foreløbig, men har jo ikke akkurat testet den ute da :P

Så bra, takk for tipset :-D

Jeg falt pladask for Brio go next :) De har en startpakke med denne på jollyroom sim jeghar kjøpt. Likte vogna kjempegodt foreløbig, men har jo ikke akkurat testet den ute da :P

Som jeg har kjøpt. Skrivetrøbbel!

Ingen erfaring, men har pladask for den selv :D

Skal ha den i svart, hvis vi får gutt :) Likte ikke de andre fargene :P

Men det lille jeg har prøvd, virker det veldig greit :)

Jeg også ;) har likt denne siden første gang jeg så bildet ;) .. Blir nokk svart her uansett, også ha teppe og slikt i sen fargen som passer barnet ;) ..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vi blir endelig foreldre i Januar ❤️
❤️25.1.15❤️
~ OUL 3 sept ~

Har bestilt den i lilla :) prøvde den på babyshop og virka lett å trille og ikke minst tar liten plass sammenlagt :)

Jg har kjøpt sportsdelen siden den var på tilbud.
Hadde egentlig ikke sett særlig på denne vognen siden den virket så plastikk. Men så prøvde vi den tilfeldigvis i butikken og skjønte straks at dette virkelig var vogna for oss. Kjempe liten sammenlagt, lufthjul, sportsdelen kan vende begge veier++

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Back
Topp