brio sing

*frida*

Andre møte med forumet
noen som har denne vognen og kan dele erfaringer? syns den ser fin ut, men finner lite info om den annet enn fra brios hjemmeside. hvordan er sportsdelen og hvor lenge kan man regne med å bruke den? 

har ingen erfaring med den, men ser de selges for et slikk og ingenting på finn, nesten nye. så da blir mitt inntrykk at de ikke er så goe

Som bagvogn er den superfin! ..vi bruker den enda, snuppa er 9 mnd! Stor og fin kalesje, sånn at ungen får følge med, og vogna er kjempelett og god å trille.

Sportsdelen blir nok kjempefin i sommer, men den finnes ikke lun! Ikke noe å bruke i snøvær og storm altså.

takk for svar. [:)] er på leting etter en lett vogn å ha i bilen. blir nok mest bruk på kjøpesenter ol, har simo kombi og er veldig fornøyd med den, men den er TUNG! 

ORIGINAL: #frøkenfryd#

takk for svar. [:)] er på leting etter en lett vogn å ha i bilen. blir nok mest bruk på kjøpesenter ol, har simo kombi og er veldig fornøyd med den, men den er TUNG! 

På kjøpesenter og på byturer er den en KNALL vogn! ..lett å legge sammen og å ta ut av bilen også. [:)]

Vil tro den er tungvinn mellom hyllene på butikker, da hjulene står veeeldig langt i fra hverandre.. ei jeg kjenner måtte nærmest vente utenfor en skobutikk, da vogna ikke fikk plass mellom hyllene... kjipt. men har ikke erfaring med den selv.

Vi har kjøpt denne vognen og den virker veldig god, lett og enkel. Er spent på hvordan den blir, men vi er egentlig allerede fornøyd [:)]

Vi hadde den vogna.

Positivt:
-stor bag
-go å trille på asfalt/gulv
-lett å slå sammen å løfte i å ut av bil

Negativt:
-IKKE no fjæring
-BREIE bak hjul
-sportsdelen kan kun brukes om sommeren av barn værtfall over 6mnd å under 1år (min mening)[8D]
-tåler LITE vekt

Back
Topp