mine 2 sommergull
Glad i forumet
noen som vet noe om dn? bra? dårli?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: More
Jeg har den, og er veldig fornøyd med den[:)]
ORIGINAL: annepanne84
jeg har nettopp kjøpt den [:)] er veldig kresen og den var den eneste som nådde helt opp utseendemessig for min del. har en vanlig stor duovogn fra førstemann, og var ute etter noe mer snertent og ikke fult så "husmor"[:D] skal sies at jeg er noe skeptisk til svingbare, små hjul, men siden jeg har mye asfalt rundt meg så antar jeg at det går bra. hvis ikke får jeg veksle på med gamlevogna[:D] fin er den hvertfall!
ORIGINAL: summergirl
ORIGINAL: annepanne84
jeg har nettopp kjøpt den [:)] er veldig kresen og den var den eneste som nådde helt opp utseendemessig for min del. har en vanlig stor duovogn fra førstemann, og var ute etter noe mer snertent og ikke fult så "husmor"[:D] skal sies at jeg er noe skeptisk til svingbare, små hjul, men siden jeg har mye asfalt rundt meg så antar jeg at det går bra. hvis ikke får jeg veksle på med gamlevogna[:D] fin er den hvertfall!
Er veldig, veldig spent på åssen det blir å trille den. Gjenstår å se, men det var heller ikke den mest kostbare vogna (fikk godt tilbud skal sies), så da har jeg evt råd til å kjøpe en litt større sportsvogn ved siden av om behovet melder seg mot vinteren igjen. tenker at den sportsdelen som hører til blir fin på småturer og sommertrilling[:)]
HELT ENIG MED DEG.. vil ha den vogna neste gang.. kjempe fin
ORIGINAL: Lois Lane
Jeg var å så på den på lørdag. Den er veldig lik bugabooen utseendemessig, men i følge selgeren i en helt annen klasse. Flere som klager på dårlige støtdempere, så barnet ligger og rister når det er noen humper/grus på veien. Jeg har ikke prøvd den selv da, men har hørt det fra andre