Brio sing duo

Har den vognen og elsker den  Den snur på femøringen, lett å ta av på beg/sittedelen, STOR korg under sittedelen, lett å låse hjulene hvis det er mye snø, bagen er stor og tett, lett å slå sammen og tar liten plass, lett å legge ned og ta opp ryggen/fotbrettet, trygg og god 5 punktsele og hun satt høyt og godt i vognen + kikehull i kalesjen;-) 

Det jeg savnet av og til var lufthjul.

Jeg så reklamen og det er billig. Jeg har den også i brun og det er en fin brunfarge. Vi brukte den til hun var 2,5 år og da var den litt liten som sovevogn i barnhagen.

Har også sett på denne vogna,men syns den virker så brei bak,stemmer det??
Har nå emmaljunga city jet med sportsdelen og den er veldig brei derfor ønsker jeg egentlig ny vogn,får se hva jeg klarer å overtale gubben til....

Jeg tenkte jeg skulle gå å kikke på den vogna i morgen, men er veldig usikker på om jeg kjøper den. Er den god på grusveier? Syns det er kjempe vanskelig å velge hvilken vogn vi skal kjøpe emoticon  Hjelp! :)

hei jeg synes det er en veldig grei vogn.jeg har en brio sing vogn som jeg skal selge.sportsdelen er i svart farge og er  ubrukt.baggen og brio bilstol med basen ble bruket noen få ganger, alt står som nytt og er i veldig god stand.baggen og bilseten er svart. selger pga jeg hadde en vogn fra før og fikk den som gave. hvis dere er interessert så kontakt meg på tlf 41387779

hei jeg synes det er en veldig grei vogn.jeg har en brio sing vogn som jeg skal selge.sportsdelen er i svart farge og er ubrukt.baggen og brio bilstol med basen ble bruket noen få ganger, alt står som nytt og er i veldig god stand.baggen og bilseten er svart. selger pga jeg hadde en vogn fra før og fikk den som gave. hvis dere er interessert så kontakt meg på tlf 41387779

hva skal du ha for den, og hvor holder du til?

Oi, såpass

Back
Topp