Brio Race vs Sitty

Mamma til 2

Glad i forumet

Hva ville dere valgt og hvorfor? Jeg klarer seriøst ikke å bestemme meg for hvilken av de to. Skal brukes som ekstra vogn til 1 åring hjemme da TFKen vår vil for det meste stå i barnehagen som sovevogn.

Brio Race Royal Blue 1500kr incuding ratt and fotpose aswell as black tulsa raincover and new extra basket under
new ca 2600kr (only vogn)
Brio Race

brio sitty black with kalesje 900krnew ca.1500 only for vogn
Brio Sitty

ville valgt race,fordi den kan man ha i hvile/sovestilling(ikke helt flat,men grei nok til å sove i når de er såpass store.)
Vurderer selv å kjøpe en race nå=)

Hmmmm, merkelig. Ser at det er ett svar her, men jeg klarer ikke se detemoticon

Ha, ha nå dukket det plutselig opp :)

HeDa skrev:
ville valgt race,fordi den kan man ha i hvile/sovestilling(ikke helt flat,men grei nok til å sove i når de er såpass store.)
Vurderer selv å kjøpe en race nå=)

Ja... liker best racen jeg også. Men er sittyen litt større? Altså at det er noe lengre brukstid på den. Leste ett sted at noen feks kjøpte race først for så å bytte til sittyen senere. Gidder liksom ikke ende opp med å kjøpe begge to :) Men racen virker veldig praktisk med tanke på kalesjen og at man da kan bruke regntrekk og fotpose til.

Sånn reise trille er hvertfall uaktuelt som en vogn nr 2 å ha hjemme. Mine unger er tunge i forhold til alderen så her trengs det noe som tåler litt tyngde:)

Jeg ville kjøpt Brio spin... Samme type som desse, bare med svinghjul framme isteden! ;-)

Ville kjøpt Race eller evt Spin.

Om du bor i nærheten av Nordby-senteret i Sverige så er de på tilbud nå. :)

Back
Topp