Brio kombi

Sara_85

Betatt av forumet
Noen som har erfaring med brio sine vogner? Jeg liker så godt kombi vogna til brio..
Hva er pluss og hva er minus?? Har kun sett den på bilde, så jeg har ikke fått "prøvekjørt" den[:D]

hadde Brio Duo, og angrer den dag i dag på at jeg solgte den for 2år siden....beste vogna jeg har trillet!!!

Vi har brio Kombi - 06 mod. Er veldig fornøyd [;)] 

Vi har den, og er superfornøyde!!! Ikke alt for tung heller, tar ikke alt for stor plass i bil, men samtidig romslig for ungen!!!
Jeg synest dempingen er kjempe bra jeg da.

Eneste jeg var synest var dumt var når barnet sluttet med bagen, og det var midt på sommeren(ikke noen tepper,dyner,poser o.l. i), så var sitteplassen veldig stor for en liten rumpe. Så da kjøpte vi i tillegg en sportsvogn.

ORIGINAL: GasOline

Vi har den, og er storfornøyd.
Hadde ikke behov for noen andre vogner hele vogn-peroden til gutten min.
Gleder meg til å ta den i bruk igjen til neste baby.

Den er solid og stødig.
Kjempegod "bagasjeplas".
Og så er den kjempegod å trille.
Vi har aldri hatt noe problemer med den,
og den har vært brukt MYE

Signerer ! Og ikke e den så tung heller.Løfter den lett i bilen.
Har kombi 08 æ.Bagen e kansje liten,e spent på kor lenge jenta får plass oppi der..

hadde den til store snuppa, veldig god vogn, men tung. Kjøpt oth urban jungle denne gangen. myyyye lettere[:D][:D]

ORIGINAL: flippflopp

brio? da kan man så like greit gå for simo mener jeg. bare simo er bygd for norske forhold. hører brio er som ikea, detter fra hverandre[8D]

Det gjør den ivertfall ikke... om mulig er jeg mer fornøyd med min brio kombi (-06 mod) enn jeg var med min simo kombi... Ser til og med kuulere ut... [:D][;)] Har tålt mye vær og vind daglig den brioen min, og den ser fortsatt fin og flott ut!  (kjempevogn for å trille turer både ute i skogen og langs veien eller på kjøpesenter... men litt tung å lempe inn og ut av bilen daglig, men kjøpte bare ny vogn for det formålet..[8|])

LYKKE TIL MED KJØP AV NY VOGN![:)][:)][:)]

Back
Topp