brio happy

tulla88

Gift med forumet
i morgen har de 25 % på alle brio vogner på barnas hus. og har tenkt litt på den vogna.. og lurer derfor på om noen har erfaringer med denne vogna?

Jeg var kjempe fornøyd med den vogna, men kun som bagvogn. Likte ikke sportsdelen, så da solgte jeg den og kjøpte OTH [;)]

Vi har brio happy duo [:)] Kjempefornøyd! Den er liten, stødig og god og trille[:)]

ORIGINAL: FrøkenFryken

Jeg var kjempe fornøyd med den vogna, men kun som bagvogn. Likte ikke sportsdelen, så da solgte jeg den og kjøpte OTH [;)]

hva var grunnen til at du ikke likte sportsdelen?

ORIGINAL: tulla88

ORIGINAL: FrøkenFryken

hva var grunnen til at du ikke likte sportsdelen?

Følte hun satt så "vinglete" oppi, selene var ikke gode. Og den var tung og klumpete... Syntes jeg [;)] Men som bagvogn var den fantastisk [:)] Lun og god. Kjempe stødig med tanke på andre barn og slikt [:)]

ORIGINAL: siljegulli

Vi har brio happy duo [:)] Kjempefornøyd! Den er liten, stødig og god og trille[:)]

Vi hadde den- kjempefornøyde her også. Kjempegod vintervogn! Liten, men likevel god plass i bagen. Genial til vårt putebarn.

Back
Topp