Brio happy duo

Jeg har en venninne som har den, og hun er veldig fornøyd og anbefalte den til meg. Vi gikk riktignok for en annen. Men altså det eneste jeg har hørt er positivt :happy:

Har brukt denne vognen. Den er helt grei, det er forskjellige understell til den. Likte best det med 4 lufthjul.

Vi har den og er veldig fornøyde. Den ser helt ny ut fortsatt, og er brukt til 2 barn og er fortsatt i bruk.
Eneste å kommentere er at den hadde seg en periode hvor den var litt vrien å legge sammen.

Har den, og vet ikke om en eneste ulempe. Hadde til nr. 1 og kjøpte maken til nr. 2 nå. Så gode og holdbare :)

jeg har hatt den :) Syns den var kjempegod! Lett å trille, behangelig, holdbar. Har ingenting å utsette på den overhodet! :)

Kjøpte den til den vi venter i februar etter å ha hørt mye skryt. Eneste negative jeg har hørt, er at fra den tiden man kunne velge understell selv, så var det noen som gjerne valgte feil. Men det er jo tross alt ikke vogna sin feil. Nå tror jeg bare man kan velge et understell, jeg fikk iallefall ikke noe valg da jeg bestilte fra köpbarnvagn.no. :)

Har brukt den til to barn og den er like fin og god

Hadde til første, kjempe fornøyd... Den er lettere og mindre sammenlagt enn f.eks tilsvarende vogner fra emmaljunga, syns også den ser penere ut :) mer stilren :) veldig god å trille og god plass i både bag og spørtsdel... Har kjøpt igjen nå til den som kommer i februar :)

Kjøpte den brukt, Veldi fornøyd, lett å trille og liker veldig godt at sportsdel kan vendes begge veier, god demping og forholdsvis lett å legge sammen for å være en firhjuling. Er selvfølgelig både tyngre og tar mer plass sammenlagt enn trehjulingen vår, men der får en jo ikke vendt sportsdelen begge veier. Så ja kan absolutt anbefales :) Mye vogn for pengene.

Back
Topp