Brio happy duo?

min-første

Blir kjent med forumet
Skjønner meg ikke helt på disse Brio vognene, er det sånn at de som heter Brio happy duo er både bagdel og sittedel?
Ser på barnashus har de disse vognene for 5999, er det da både bagen og sittedelen?

Har falt så får denne brio vogna, i denne fargen.
http://www.brio.no/To_Go_Stroller/Prams_and_Pushchairs/Happy/Happy_Pram.aspx
og hvis det stemmer at det er både bag og sittedel på den, så tror jeg vi har bestemt oss for vogn :)

Jeg har lurt på det samme. Har bestemt meg for den vognen, men kun om begge deler er inkludert i prisen:D Usikker på hvilke hjul jeg skal ha på, men tror kanskje det er praktisk å ikke ha hjul som kan punktere?! Har hørt det andre understellet er lettere i vekt også!!??:)

Duo tilsier en bagdel og en sportsdel. Og ut i fra det jeg leser på barnashus.no så er begge delene inkludert i prisen ja.

Vi har brio kombi vogn med sportsunderdel. For oss var den kjempe praktisk fordi sønnen min likte ikke bagen. Det ble fort for trangt for han oppi der da han ikke fikk noe oversikt. Da vi tok ut bagen og brukte kun vogna var han kjempe fornøyd, siden han fikk sett mer og fikk sitte i vogna. Selv om han kanskje var litt liten i starten. Vogna er kjempe lett, ingen problem å bære den inn og ut av bilen eller opp og ned fra verandaen. Dette var et kjempe + da vi vurderte vogn. 

Gøy at dere spør om noe jeg har peiling på :-) ja er to deler. sann man bare klikker på og av . har den vogna selv til sønnen min :-) veldig god vogn

Har vurdert brio happy duo her også. Får tak i ny i butikk til 3990 kr nå. Men syns egentlig det er litt tidlig å handle vogn nå. Trenger vel egentlig bare vogn og bilstol. Resten har vi.

Back
Topp