Brio happy duo :)

*Renate*

Elsker forumet
Tror det er vognen jeg har lyst på. Vi hat en stor sedan, men har ikke lyst på stasjonsvogn. Hehe.

Og denne tror jeg er perfekt, siden d er sånn klikk system så d bare er å ta av baggen i 2 klikk å legge den vedsiden av. Jeg har jo lyst på vogn med 4 hjul :D

Noen som har hatt/kjenner noen som har har hatt eller har tenkt til å kjøpe denne? Gleder meg sinnsykt til å handle Hehe

Har vogna og er kjempe fornøyd. Velig lett og god å trille :) gleder meg til å bruke bagen igjen. Sportvogn delen er grei med at du kan velge selv hvilken vei du vil ha den :) og den er lang i lengden, vi har en gutt som er lang han var 2 i januar og er nå akuratt. Men har slutta å sove på dagtid så det er jo greit :) ble langt dette :)

Hadde vell egentlig bestemt meg for en emmaljunga vogn..men må si jeg likte den vogna her også. Har dessverre ingen erfaring å dele med deg :)

Jeg er kjempefornøyd med min [:D]
MEN vi valgte plastikkdekk først (sånn at de ikke skulle punktere) og jeg hatet de hjula så vi gikk til innkjøp av gummidekk så gå for gummidekk med engang..hehe - ble en helt annen vogn!!!

Digger den [:)]

http://www.google.no/search?q=brio%20happy%20duo&oe=UTF-8&hl=en&client=safari&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=980&bih=1208

Her er bilder. Hehe. Har ikke vært så aktiv i d siste.

Vi skal prøve vognen nå i påsken i Sverige hvis de har den inne :)

Håper jeg faller for vognen :D

Back
Topp