Brio Happy duo kombi

x1xMayel*nr2

Andre møte med forumet
Er det noen her som har erfaring med brio happy duo vognen?? 

Jeg skal ha en slik...[:)]

Jeg har kjøpt den vognen, og fikk den i hus i går. Skulle sette den sammen, og så for meg en laaang seanse, men nei da, den er super enkel!! Ikke noe problem i det hele tatt! Venninna mi jobber på barnas hus, å når hun hørte at jeg hadde kjøpt den vogna ble hun kjempe glad, for de er visst også de letteste i vekt på markedet[:D]

ORIGINAL: Bollemi

ORIGINAL: *Lykkelig82*

Det er et veldig godt valg- mer  har jeg ikke lov å si [;)]

her kan du si hva du vil![:D]

Er avdelingsleder i babyforretning, så jeg har ikke lov kjære du [;)]

Det er et veldig godt valg- mer  har jeg ikke lov å si [;)]

her kan du si hva du vil![:D]

Er avdelingsleder i babyforretning, så jeg har ikke lov kjære du [;)]

I wont tell![:D] Neida, men skjønner at du vil holde deg profesjonell [:)]

like it that way [;)]
hehe, godt du er forståelsesfull [:D][:)]

ORIGINAL: rita.

Jeg har kjøpt den vognen, og fikk den i hus i går. Skulle sette den sammen, og så for meg en laaang seanse, men nei da, den er super enkel!! Ikke noe problem i det hele tatt! Venninna mi jobber på barnas hus, å når hun hørte at jeg hadde kjøpt den vogna ble hun kjempe glad, for de er visst også de letteste i vekt på markedet[:D]

Så bra! Da blir det den!![:)]

elsker vogna mi jeg :) skulle ønske den fantes i søsken vogn også =D fordi da ville jeg hatt den [8D]

har brio happy jeg og etter størst, skal bruke den nå og! veldig fornøyd med den veldig lett og trille og håndtere egentlig!!

men lykkelig82 siden du jobber i baby butikk? var  å kikket på de brio vognene i butikken og da hadde de ingen brio happy inne, bare en som het brio harmony, men den er jo helt lik da, har de bare skiftet navn eller er det noe annet nytt med den??

forksjellen på happy, harmony og mixed er mønsteret på trekket inni, det er alt..

den er kjempe god men anbefaler luft hjul på den :)

Jeg har kjøpt Brio Happy Mixed med lufthjul[:)] Gleder meg til å ta den i bruk![:D]

Har kjøpt brio nu, den ser veldig fin å grei ut...men får jo ikke prøvd den før ungen kommer:)

Jeg har kjøpt brio happy kombi jeg, og syns kanskje at bærebagen virker veldig smal? har hørt mye forskjellig om den, så vurderer å bytte den inn til en duo? for der er bærebægen litt bredere? eller? noen som har erfaringer?

ORIGINAL: Smellt på tjukka

Jeg har kjøpt brio happy kombi jeg, og syns kanskje at bærebagen virker veldig smal? har hørt mye forskjellig om den, så vurderer å bytte den inn til en duo? for der er bærebægen litt bredere? eller? noen som har erfaringer?

Jeg kjøpte bria happy duo, og da sa hu dama på butikken at den er akkurat like bred innvendlig som simo kombi, men simo kombi er mye større utenpå.. så brio sin ser mye mindre ut på en måte, om du skjønte hva jeg mente nå..

Jeg kom over en veldig billig vogn på finn.no i går. Så nå har vi kjøpt oss Emmaljunga Edge Duo Kombi [:)] Og er veldig fornøyd [:)]

Back
Topp