Bkno8845172
Andre møte med forumet
Noen som vet hvor det går an å teste ut og se på brio go i nord-trøndelag? Hadde vært greit å kjøre den litt før man kjøper 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du vet at den er på supertilbud hos barnas hus nå. 4000, inkl vinterhjul.Noen som vet hvor det går an å teste ut og se på brio go i nord-trøndelag? Hadde vært greit å kjøre den litt før man kjøper![]()
Den er forresten kjempe lett og god å kjøre. Selv syns jeg den er litt liten, smal og vinglete. Følte ikke bagen satt skikkelig på. Så jeg slo den fra meg. Men ble veldig fristet av tilbudet da![]()
Ja ser den... Håper du får prøvd den ut og kjøpt den på salg om du vil ha den.Hmm... Det er derfor jeg har lyst til å prøve den, synes den ser litt "pinglete" ut, men på "papiret" og YouTube ser den jo så bra utHadde en emmaljunga edge duo til de to første, og synes den er altfor tung og stor...
Det hører med store vinterhjulJeg kjenner en som hadde den i 2009 modell. Da gikk det ikke an å snu den og ikke låse de små hjulene foran på den. Vet ikke om det er slik fortsatt. Problemet da ble at den var umulig å dytte framover i nysnø. Jeg hadde en Buggaboo (som ser ut til at er inspirasjonen til brio) og den var null problem å komme seg fram med.
Ville med andre ord sjekket opp hvordan den tilpasser seg snøføre før jeg kjøpte den.
Lykke til på vognshopping!
Det hører med store vinterhjul![]()
Så kjipt.Ville jo vært rart om de ikkevutbedret slike feil. 2009utgaven var totalt ubrukelig.