Brio go

Lykkeliky

Gift med forumet
JA eller NEI?

Sliter med å bestemme meg! Trenger en ny vogn, og uansett hva annet jeg kikker på så vender jeg tilbake til denne. Noen med positive/negative erfaringer?

veldig fornøyd :) (hadde ikke med bag da)
Har ikke noe negativt om den egentlig,eller kanskje at den kan bli litt liten til store barn :)

**Moonlight** skrev:
Har ikke noe negativt om den egentlig,eller kanskje at den kan bli litt liten til store barn :)

Åh??? Det er et vesentlig poeng for meg. Hva mener du med det? Jeg leste at liggelengden er på hele 102 cm, og på de fleste andre vogner er på 90. Jeg har en STOR baby som i en alder av 5 mnd allerede er 74 cm. Vil jo helst ha vogna ut vognperioden. 

VELDIG fornøyd!! eneste minus er at  den er litt vanskelig på snø og slaps pga de små hjulene foran.. Men ellers er den veldig bra, triller veldig godt og lett på asfalt:) Storesøster på snart 100 cm sitter godt i den enda:)

Lykkeliky skrev:

**Moonlight** skrev:

Åh??? Det er et vesentlig poeng for meg. Hva mener du med det? Jeg leste at liggelengden er på hele 102 cm, og på de fleste andre vogner er på 90. Jeg har en STOR baby som i en alder av 5 mnd allerede er 74 cm. Vil jo helst ha vogna ut vognperioden. 

lengden er ikkeno problem,men jeg synes den ble litt trang i bredden,men ikke no problem altså,bare vant til en diger TFK vogn :P

**Moonlight** skrev:

Lykkeliky skrev:

**Moonlight** skrev:

lengden er ikkeno problem,men jeg synes den ble litt trang i bredden,men ikke no problem altså,bare vant til en diger TFK vogn :P

Hmmm.. trang i bredden er heller ikke bra for bolla mi da..

Lykkeliky skrev:

**Moonlight** skrev:

Lykkeliky skrev:

**Moonlight** skrev:

Hmmm.. trang i bredden er heller ikke bra for bolla mi da..

hehe,men test den med han i da,kan hende bare jeg som synes det og,somsagt hadde jeg TFK først og i den er det jo danseplass :P

**Moonlight** skrev:

hehe,men test den med han i da,kan hende bare jeg som synes det og,somsagt hadde jeg TFK først og i den er det jo danseplass :P

Skal gjøre det. Men det er litt vanskelig å se for seg hvor bred/stor/tjukk han er om to år liksom.. Mulig TFK heller er noe for oss, men det er ikke helt en slik vogn jeg er på utkikk etter.

Jeg ELSKER min Brio Go! Men jeg synes bagdelen er litt liten jeg altså.. Nå har jeg ei lita jente på 65 cm og føler hun ikke har mye å gå på, så jeg ville absolutt testet den ut først :)

Back
Topp