Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
veldig fornøyd :) (hadde ikke med bag da)**Moonlight** skrev:
Har ikke noe negativt om den egentlig,eller kanskje at den kan bli litt liten til store barn :)
Lykkeliky skrev:
Har ikke noe negativt om den egentlig,eller kanskje at den kan bli litt liten til store barn :)
Åh??? Det er et vesentlig poeng for meg. Hva mener du med det? Jeg leste at liggelengden er på hele 102 cm, og på de fleste andre vogner er på 90. Jeg har en STOR baby som i en alder av 5 mnd allerede er 74 cm. Vil jo helst ha vogna ut vognperioden.
**Moonlight** skrev:
Lykkeliky skrev:
Åh??? Det er et vesentlig poeng for meg. Hva mener du med det? Jeg leste at liggelengden er på hele 102 cm, og på de fleste andre vogner er på 90. Jeg har en STOR baby som i en alder av 5 mnd allerede er 74 cm. Vil jo helst ha vogna ut vognperioden.
lengden er ikkeno problem,men jeg synes den ble litt trang i bredden,men ikke no problem altså,bare vant til en diger TFK vogn :P
Lykkeliky skrev:
**Moonlight** skrev:
Lykkeliky skrev:
lengden er ikkeno problem,men jeg synes den ble litt trang i bredden,men ikke no problem altså,bare vant til en diger TFK vogn :P
Hmmm.. trang i bredden er heller ikke bra for bolla mi da..
**Moonlight** skrev:
hehe,men test den med han i da,kan hende bare jeg som synes det og,somsagt hadde jeg TFK først og i den er det jo danseplass :P