brio go?

Jeg har den til jenta mi[:)] Elsker vogna og regner med å kunne bruke den ut vognperioden!
Den er hvertfall lang i ryggen så det tror jeg ikke blir noe problem.
Vurderer du å kjøpe? Bare å spørre om du lurer på noe mer[:)]

ORIGINAL: ninni82

Jeg har den til jenta mi[:)] Elsker vogna og regner med å kunne bruke den ut vognperioden!
Den er hvertfall lang i ryggen så det tror jeg ikke blir noe problem.
Vurderer du å kjøpe? Bare å spørre om du lurer på noe mer[:)]

ja lurer veldi på d....
men ser noen er misfornøgd me den når barna blir større og tyngre....eg ve ha ei vogn som eg kan bruke heilt t vi e ferdi me vognperioda vår...og som er go og trille....har ei titanium breeze som reisevogn...mn vil selge den vist denne hadde kunne vert brukt som reisevogn og...

Vi har den.
har prøvd den på storebror (fire år, 16 kilo og 100 cm)
Han sitter greit i den han altså

ORIGINAL: WZ

Vi har den.

ka kosta den ny uten bagen? veit dere d?

[;)]
ORIGINAL: stoltmammat2

ORIGINAL: WZ

Vi har den.

ka kosta den ny uten bagen? veit dere d?

ca 5999.kr
Vi har denne og er kjempefornøyd.Digg at man kan snu sittedelen,godt håndtak,god plass i kurven under ++++
men selger vår nå fordi ho mor har vogndilla og ønsker et siste stikk før vi er ferdige med vogn,for godt[:(]
jeg har hatt 10 vogner og dette er den jeg har vært mest fornøyd med så langt

Helt ærlig var jeg mest fornøyd med GOen min mens hun brukte baggen. Den er helt fantastisk som bagvogn synes jeg. Jeg er veldig fornøyd nå og altså, og understellet er jo helt supert. Lett og grei. Har ikke opplevd noe problem på vinterføre, ved hindringer som dyp snø eller kanter er den så lett at jeg bare vipper den på bakhjulene.
Men jeg synes sportsvogndelen er litt åpen og jeg skulle ønske ryggen gikk litt mer rett opp. Ryggen kan heller ikke legges flatt, men det har aldri vært noe problem her. [:)] Hun sover kjempegodt i den.

Tror jeg betalte ca 6000 kr for den ny, kun sportsdelen.

Jeg har prøvd vogna med gutten min oppi når han var 3 år og det funket helt fint. Jeg synes Brio Go har en bedre sittestilling enn feks MB Urban Jungle som jeg også har.
Har hatt mange vogner, men Brio Go er desidert favoritten her[:D]
Den tar liten plass i bilen, har god fjæring, behagelig å trille, vendbar sittedel, justerbart fotbrett, lun kalesje og GOD plass under gjør denne vogna veldig bra synes jeg![:)]

Ville heller satset på Bugaboo Cameleon. Den er penere, lett, lett å pakke med seg og tar liten plass sammenslått, og har også svingbare hjul. 

synst hjula e so kjempe små på den..og mykje dyrare..lika den veldi godt, men brioen virka beire...
ORIGINAL: Sicily

Ville heller satset på Bugaboo Cameleon. Den er penere, lett, lett å pakke med seg og tar liten plass sammenslått, og har også svingbare hjul. 

synst hjula e so kjempe små på den..og mykje dyrare..lika den veldi godt, men brioen virka beire...

Brioen er jo en Bugaboo-kopi, da. [;)] Bare at den er svææææær i understellet i forhold. Har aldri plagdes med å trille buggisen. Hatt den i 3 år snart.

http://www.bugaboo.com/learn/bugaboo-cameleon?id=1820

Brioen er jo en Bugaboo-kopi, da. [;)] Bare at den er svææææær i understellet i forhold. Har aldri plagdes med å trille buggisen. Hatt den i 3 år snart.

Bugaboo-kopi ja[8D] Ikke akkurat vil jeg si. Styret, liggestillingen og ikke minst plassen under vogna er vel ikke særlig lik? Forhjulene er jo også mye mindre på buggisen..

Fine vogner begge to, men vil ikke kalle Brio Go en kopi[;)]

Bugaboo-kopi ja[8D] Ikke akkurat vil jeg si. Styret, liggestillingen og ikke minst plassen under vogna er vel ikke særlig lik? Forhjulene er jo også mye mindre på buggisen..

Både Brio og flere andre produsenter begynte å lage vogner med små, svingbare forhjul da Bugaboo begynte å slå seg opp på det skandinaviske markedet. Det kalles å møte konkurranse. [;)]

kor lenge kan en ha den vogna da? kan en bruke den på en 3 åring som er lang? (ikkje at mi e 3 enda da..[;)] )

Jeg brukte den til Knøtta slutta med vogn. Da var hun 2,5 år. 3 åringer har da ingen behov for vogn uansett i min verden. Hun hadde passet den nå også, da. [8D]

Både Brio og flere andre produsenter begynte å lage vogner med små, svingbare forhjul da Bugaboo begynte å slå seg opp på det skandinaviske markedet. Det kalles å møte konkurranse. [;)]

Møte konkurranse ja, ikke kopiere[;)]

Back
Topp