Brio Go vs. Bugaboo Cameleon?

Maybenr2

Forelsket i forumet
Erfaringer rundt vognene? Positiv eller negativt?
Setter pris på tilbakemelding!

Syns Brio vogna er enorm!

Da hadde jeg heller valgt Bugaboo Den er LETT, liten - men romslig!, fin å se på..
Digger den, og hadde hatt den enda hadde det ikke vært for en uenig samboer :/

Jeg har bugaboo venninne mi en brio go. Vi fikk barn samtidig. Virket som babybagen var større på min buga mens hennes vogn var større og mer klumper liksom. Men den største forskjellen kom når det falt snø. Jeg.kom meg lett fram, både med sommer og vinterdekk. Hennes vogn ble umulig fordi hun ikke kunne snu vogna slik at de største hjulene var fremst. Ikke fikk hun byttet til vinterdekk heller, så hun måtte prøve å styre seg gjennom snøen med de små hjulene som "plog" Hver gang det hadde snødd måtte vi gi opp trilleturen. Vogna sto bom fast...

Takk for svar. Flere=?

Takk for svar. Flere=?

Takk for svar. Flere=?

Har hatt begge! Begge er gode vogner, både for den som triller og den som blir trillet. Jeg syntes Bugaboo var vanskelig å manøvrere på veier som heller litt mot den ene siden, selv med hjulene låst. Bugaboo var bedre som shoppingvogn, da den enkelt lot seg styre med en hånd. Men ellers liker jeg Brio Go best, den er best å holde i, enklest å slå sammen, og ungene ser ut til å trives bedre i den. Dessuten er den fiiin!

Jeg har Brio Go, har hatt den siden lillegutt ble født.
Er eneste vogna vi har (utenom ei sovevogn som har stått i barnehagen) og jeg ser ikke behovet for noen annen vogn. Den er lett, enkel å manøvre, god plass i både bag (hadde den til han til han var 7 mnd, da ville han ikke ligge lengre, men han kunne sove i den enda lengre) og god sportsdel. Sportsdelen er også veldig lun og go, så lillemann sover kjempe godt i den vogna.

Da jeg fikk lillegutt var det kjempe masse snø der vi bodde og det kom hele tiden mer de 2 første mnd, men vi kom oss alltid frem med vogna. Det er god demping i den, så selv om vi går på humpete veier o.l. sitter lillegutt godt.

Men jeg har ingen erfaring med Camelonen, så kan ikke si hvilke som er best av de. Men svigerinna mi har prøvd Camelonen en del da mange av hennes venner har den, men hun kjøpte Brio Go nå når de fikk lillejenta si.

Back
Topp