Brio Go vogn?

lillys

Blir kjent med forumet
Hei!
Jeg har lyst på Brio Go vogn.
Det eneste jeg lurer på er om noen har gode erfaringer med den på vinterføre? 

Søsteren min har Go. Hun er kjempe fornøyd, og har hatt lite trøbbel med den.
Den egner seg nok mest som by-vogn. Knall fin på asfalt og veldig praktisk i butikker ;)
Den er helt ok på vinterføre i oslo i hvertfall, men vet ikke om jeg ville satset på den om du bor et sted med mye snø :)

Jeg bor i Oslo, så da kan det kanskje gå bra. 
Tro om den vil "tåle" turer på turveier i marka på vinteren, feks sognsvann etc? Vet du om søsteren din har erfaring med det? 

Ville ikke gått for den om du planlegger turer i skog og mark og grus på grunn av humpingen fra forhjulene. Asfalt og kjøpesentervogn:)

en venninne av meg har den vogna og hun er ikke fornøyd. Hun liker og gå tur, men ungen ligger og "dabber" i vogna. I turområdet rundt her er det sånn fin grus og den er ikke god å trille på. hun er nå på jakt etter en ny vogn.

Jeg hadde 3hjuling sist. Nå skal jeg ha en solid med 4hjul med luft, så de ikke rister mini i søvn:p Jeg skal ha Brio Happy :) Bor i by jeg også, men vet at det blir turer på Fotballkamper og turer i naturen osv, så jeg velger fra det:)

Hadde Brio Go til eldstemann og skal ha en ny når lillemann kommer. Har vært innmari fornøyd. Den fungerer flott i byen og på asfalt, grus og "jord"vei, men det er jo ingen terrengvogn så hvis du skal gå steder der det er veldig humpete og ulendt er det kanskje ikke det beste for deg. Rundt Sognsvann burde ikke være noe problem. Bor selv i Oslo (Holmlia) og var MYE ute og gikk da storebror var liten. Brio Go er fantastisk god å trille, veldig god demping, lett og smal og masse plass i kurven under. Tenkte på å kjøpe annen type vogn bare for forandringens skyld med nr to, men finner ingen som har så mange fordeler som Go, så det blir en ny - i fargen Cool Blue...superfin!

Takk for flere svar. Jeg tror jeg heller mest imot Brio Go. Hører en del kjøper vogn fra Tyskland og at det omtrent er halv pris der. Er det flere som tenker på dette? 

Back
Topp