Brio Go og Brio Go Next?

Aqvalie

Child of the Universe
Vurderer denne vognen, men så er det jo stor forskjell på prisen på årets og fjorårets model.
Hva "går jeg glipp av" hvis jeg kjøper bare Brio Go?
Hva er forskjellen mellom Brio Go og Brio Go Next?

Og er det noen som evt vet når Brio Go Next blir fjorårets modell?
Jeg har termin i midten av mars, så kanskje om jeg venter, så kan jeg gjøre et kupp på nyåret?
 
Vett ikke forskjellen, men ikke utenkelig det blir romjul/ januarsalg om du har "nerver" til å vente litt med vogn kjøp?
 
Har ikke erfaring med Go Next, men hadde Brio Go til storesøster og var super, super, superfornøyd med vogna.
Skiftet den ut kun fordi vi fikk to tette barn og hadde behov for søskenvogn.
 
Me har nett kjøpt next, men ikkje prøvd an me beibi oppi endo då..:p men sånn so eg forsto va da ikkje mongen forskjellar.. Her e da so e på next;
-Fargemulighet e annleis
-Ekstra solskjerm og lufting på skjermen (vertfall baggen)
-Luftdekk (da so avgjorde da for oss:))
Ellers ska di vera ganske lik..
 
Prøvd å google forskjellene? Tenker Brio vil vel skryte av hva som er forbedringene?
 
Me har nett kjøpt next, men ikkje prøvd an me beibi oppi endo då..:p men sånn so eg forsto va da ikkje mongen forskjellar.. Her e da so e på next;
-Fargemulighet e annleis
-Ekstra solskjerm og lufting på skjermen (vertfall baggen)
-Luftdekk (da so avgjorde da for oss:))
Ellers ska di vera ganske lik..

Hva er så bra med luftdekk ift ikke? :)

Jeg bare husker når vi hadde Emmaljungaen sist, så ble dette at det ikke var luftdekk, dratt frem som en utrolig stor positiv greie. Dette fordi man slapp og pumpe de opp og man slapp hjul som kunne punktere.
Bare interessant å høre fra en som velger luft til fordel fra ikke :)
 
Hva er så bra med luftdekk ift ikke? :)

Jeg bare husker når vi hadde Emmaljungaen sist, så ble dette at det ikke var luftdekk, dratt frem som en utrolig stor positiv greie. Dette fordi man slapp og pumpe de opp og man slapp hjul som kunne punktere.
Bare interessant å høre fra en som velger luft til fordel fra ikke :)

Da e nok mykje smak og behag! Me luft må da fyllast i med jevne mellomrom vil eg tru, men igjen gir da mykje bedre kjørekomfort på grus feks i forhold te gummi. Sio me kjem te å gå mest på grus va da da so avgjorde for vår del.. :)
 
Back
Topp