Brio eller Emmaljunga?

ventenr1

Andre møte med forumet
Har vært å sett på barnevogner, åsså lurer jeg på hvilke jeg skal velge ?
2012 mod av brio er jo ikke kommet enda, men hadde lyst å høre andres erfaringer  me brio og emmaljunga? er såå i tvil aner, ikke hvordan jeg skal velge,

Emmaljunga :)

Emmaljunga! :)) Hadde den til forrige unge og skal ha enten samme eller en ny modell til denne ungen :)) Utrolig lett vogn å ha me å gjøre! :))

Jeg har lyst på Brio. Har en trehjuling også fra før, så kan bytte litt på da etter behov. :)

Jeg har begge deler, og jeg er mest fornøyd med emmaljungaen min.
Brioen er helt grei den også, men emmaljunga har noen småting som gjør den en del bedre syns jeg. Blandt annet en stor vognbag :)

okej, ja mange som liker emmaljungaen, den er fin men tung, derfor jeg tviler,... men takk for deres synspunkter:)  Eldorado hvor gammel er brio vognen du har ? har hørt at brio har blitt mye bedre de siste årene. å hvilken ammaljunga vogn har du ?

Emmaljungaen tung?? Hvilken har du prøvd da?
Jeg har den city cross, og den er så utrolig lett! Ingen problem å "vippe" den når du skal snu på vogna. Er helt frelst jeg altså ;)

Vil ha en vogn som er go å trille lange turer me å tenkter brio happy eller emmaljunga edge duo, emmaljunga var da tyngere enn brio av de jeg så på. men så har jeg funnet mange fordeler me emmaljunga også. så er ås usikker :p hvordan er citycrossen å gå lange turer me ?

Skjønner den :) Har aldri testet ut brio sine, så vet ikke hvordan de er.
Men city crossen er kjempe god å gå turer med synes jeg da i og med at den er så lett.:)  Utrolig lett å svinge og alt med til tross for at det ikke er svingehjul på den :)
Er ikke lett å velge med alle typer vogner som er ute å går ;) Så skjønner deg godt :)

ventenr1 skrev:
okej, ja mange som liker emmaljungaen, den er fin men tung, derfor jeg tviler,... men takk for deres synspunkter:)  Eldorado hvor gammel er brio vognen du har ? har hørt at brio har blitt mye bedre de siste årene. å hvilken ammaljunga vogn har du ?

Jeg syns ikke vogna er tung i det hele tatt jeg da, men det kan selvsagt komme ann på personer her også :)

Jeg har Emmaljunga Duo Edge. Brio vognen... hmm, den begynner å bli noen år.. tipper den er kjøpt i 2007 kanskje. I allefall arvet den etter min bror :)

her blir det emmaljunga. brio liker jeg ikke. har hatt 3 brio vogner og har ikke vært fornøyd med noen av dem.

okej, ja eneste vognen jeg har trilla er en brio av eldre modell da..
får rett å slett bare dra å prøve de mere på butikken å se hva jeg liker. mn en ting er jo klart mange som velger emmaljunga :) det er så masse forskjellig ja å velge mellom at man blir litt i tvil for ka :p

jeg hadde simo til første mann.. gud hater den vogna, etter jeg fikk edge duoen.. Minste kunne være i bagen til hun var 10 mnd.. det var stor god plass til både en 6 mnd gammel baby og stor skinnpose med mer i bagen da det var vinter. 
den er litt tung å løfte ut og inn av bilen men foruten om det, så fungere den utmerket på alle føre, og underlag... gleder meg slik til å ta den i bruk igjen.. har en mindre trille nå som hun sitter såpass lite i vogna---

Jeg har Brio Happy Duo, knallfornøyd!
Stor og god vognbag, slampen min brukte den til han var 9 mnd. Og han var ikke liten!

Den er supergod å trille, lett å slå sammen og veier bare 14kg totalt. Så helt greit å løfte ut og inn av bilen. Jeg har modellen med Teleskop understell.

jeg har prøvd begge vognene, å synes brio happy var best, fin er den også, og litty billigere!:)

Fra forrige har jeg en Emmaljunga city cross. Har vært veldig fornøyd med den. Den er lettere enn Edge Duo, men det var allikevel nok plass. Da hun vokste ut av bagdelen, var hun allikevel blitt såpass nysgjerrig at det var på tide å gå over til sportsdelen. God å kjøre uansett underlag, stødig og god plass til ting under vognen.

Har ingen erfaring med Brio (eller andre bagvogner...).

Trenger ikke å ha en firhjuling  med fastlåste hjul for å kunne gå lange turer då...

Så faktisk på begge de to vognene når vi skulle kjøpe, men endte ikke opp med noen av de, så ingen anbefalinger. Inne på www.barnevognguiden.no står det derimot masse brukerkommentarer på de fleste vogner på markedet, så kan anbefale en tur inn der.

Back
Topp