Brio bilstol?

onemore16

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Noen som har erfaringer? Positivt/negativt?

Sent from my iPhone using BV Forum

Følger! Vi har fått brio bilstol, og er spent på hvordan den er i bruk! :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Vi har den babystolen, veldig godt fornøyd! :D
Den er jo litt rimeligere og ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi hadde brio primo(?), var kjempefornøyd :) leste på nett at mange mente at ungene vokste fort ut av stolen, men snuppa vår som er ganske stor, passa den til hun var ett :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi hadde brio primo. Var veldig fornøyd. Brukte den i 9 mnd. Kunne sikkert brukt den lengre, men den begynte å bli nokså trang.

Vi hadde brio primo til yngste og var veldig fornøyd med den. lett og grei å håndtere. Hun brukte den til hun var 16 mnd, og har kunnet bruke den til nylig, hun er 2,5 år.

Har ikke selv, men har hørt at brio har smale bilstoler og vogner.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Søsteren min har briostolen, og må nå bytte stol, fordi den er for liten. Snakket med bilstolforhandler i går, og han anbefalte aldri brio, for de var veldig små forhold til andre stoler. Jeg har maxicosi cabriofix, og har en stor unge, og har fortsatt god plass i setet! :) søsteren min sier hvertfall at hun angrer på at hun kjøpte brio sin stol. Og en ting til, den tipper veldig lett bakover!!

Arvet en brio primo og var godt fornøyd med den. Brukte den til barna var 10 mnd ca og kunne brukt den lenger, men da ville de opp og sitte :)

Hadde til jentungen og kunne bruka til ho va 20mnd. Va veldig fornøyd og ska brukast igjen t mini i magen ;) har kjøpt ny vogn denne gongen, og har mulighet t å klikka setet rett på understellet :)

Android appen på SG S5

Hadde til jentungen og kunne bruka til ho va 20mnd. Va veldig fornøyd og ska brukast igjen t mini i magen ;) har kjøpt ny vogn denne gongen, og har mulighet t å klikka setet rett på understellet :)

Android appen på SG S5
Har du brio vogn da eller?

Må du bruke adapteren for å ha bilstolen på da?

Har ikkje prøvd, men e ganske sikker på at me sleppe adapter :)
På bilstolen e da nåken "tapper/dingser" så stikke ned på sidene, da samma e da på baggen og sittedelen, så ska berre v å klikka rett på plass :)
Har markert med gul ring på bildet :)

Vedlegg

• 120900.jpeg
    120900.jpeg
    501,6 KB · Visninger: 11
Så praktisk! Nå har jeg Brio Happy, så må sjekke om det et det samme på den! ;)

Back
Topp