brio bilsete m/base

¤Luga¤

Gift med forumet
Har nettop kjøpt dette sete og monterte det i stad. Det tar jo en del plass.
Det jeg lurer på er den plata som sitter fast i basen inn mot bilseteryggen: Hvilken funksjon har den? Den var liksom bare til å dra av. For hvis den ikke hadde vært der, kunne basen stått nærmere ryggen, altså bedre plass.

Men, regner jo med det er en grunn til at den er der! Noen som vet?

Okei...Ja, regner med det er en grunn til at den er der liksom..

Har Ford Focus st.vogn, er ikke så ille, men jeg liker å ha gooood plass når jeg kjører[;)]

uten at jeg vet, syns jeg det så ut som "beinstøtte"....en slags beskyttelse for sete i bilen ....[8|]

Destiny85: Nei, der står jo Gabriel sitt[;)]

ORIGINAL: White Zinfandel

Er det den lille "bøylen" du mener, den som det står sånn "bruksanvisning" på?

Du må SKRU den fast i basen.. Den skal ikke være løs..!

Skru det fast?? Hæ..Åssen da??

dem skal skrus fast den plata... og den skal mot  ryggen på baksetet hvis bebyn sitter bak... og den lange stolpen skal ned i gulvet... den plata støtte jo opp så den foten som går i gulvet får setet til og stå ordentlig støtt ... hvor har du brukt skruene som fulgte med?

ORIGINAL: ¤Gabriel`s mam¤

Er det den lille "bøylen" du mener, den som det står sånn "bruksanvisning" på?

Du må SKRU den fast i basen.. Den skal ikke være løs..!

Skru det fast?? Hæ..Åssen da??

Den går ned i to hull på selve basen, og det skal følge med noen sånne dingser som du fester den med?
Den skal iallefall ikke være mulig å rikke..!

Aha...Okei, takk skal du ha! Da skal jeg se på det en gang til i morgen.[:)] Gjorde det litt kjapt i stad skjønner jeg.

Syntes det var litt rart at det bare gikk å dra den rett opp! [8|]

Les bruksanvisningen [;)]

Selvfølgelig er det viktig..Skal ikke sitte noen i setet før i juni, så det skal nok være i orden før det[;)]

ORIGINAL: Helene Harefrøken

Les bruksanvisningen [;)]

Det har jeg så klart gjort og så vidt jeg kunne se stod det ikke noe om at denne måtte skrus fast. Men, jeg får se en gang til i morgen. Dette er svensk sete, men regner med det er samme dere får kjøt i Norge..

ORIGINAL: ¤Gabriel`s mam¤

Det har jeg så klart gjort og så vidt jeg kunne se stod det ikke noe om at denne måtte skrus fast. Men, jeg får se en gang til i morgen. Dette er svensk sete, men regner med det er samme dere får kjøt i Norge..

Brio Primo er å få kjøpt her også ja :-)

Hvis det er den platen jeg tror det er så står det i bruksanvisningen:

Støtte mot ryggdynen
OBS! Monteres før bruk,
se monteringsanvisningen
på posen.

Back
Topp