Brio Barnevogn

Enhjørningen

Glad i forumet
Noen som har Brio????  Fornøyd med vognen???

Og Vet dere hva som er forskjellen på Brio Go / Brio Happy....utenom hjulene...??

Har prøvd finne priser på nettet på Brio.....men finner ikke....

Jeg har kjempelyst på brio go, synes den er så fin! Eneste jeg lurer på er om jeg kommer til ønske store hjul.. Og så lurer jeg på om bagen er liten? Har aldri kjøpt vogn før, og synes ikke det er så lett å vite hvordan jeg kommer til å bruke den og hvilke egenskaper jeg kommer til å sette mest pris på..

Jeg veit ikke så mye om forskjellen på Brio Go og Happy nei, annet enn utseende da, og Brio Happy kan du vel få både som kombi og duo trur jeg. Men det er jo såpass stor prisforskjell at man skulle tru det var vesentlig kvalitetsforskjell. De har priser på www.babyshop.no f.eks.

Jeg har samme problemet....vil jeg ha store hjul eller små forran.....hehe...
Første gang for meg også!!

[:D] men vi finner vell ut av det!!! :-)

Jeg har brio sing til Thea og har vært storfornøyd!!! Har kun hatt denne vognen nå i over to år og ikke trengt å bytte til annen sportsvogn eller noe... Litt stivi terreng er den , men vi har klart oss på brosten og skogsturer for det :D Og bagen var faktisk større enn på Simoen og kunne brukes lenger- selv om det ikke ser sånn ut :)

Back
Topp