Bringebærkapsler

elkva

Glad i forumet
Noen som kommer til å bruke det???
Har lyst til å kjøpe det.

ORIGINAL: elkva

Noen som kommer til å bruke det???
Har lyst til å kjøpe det.

hva bruker man det til???

Hei!
Sniker litt jeg[:D] Hører til i termin i april..
Bringebærbladkapsler skal hjelpe til med modningen av livmoren. Kan taes fra uke 35 fåes også i te...[:D]

oki. Jeg kjøpte på helsekosten å der står det fra uke 35. Så jeg begynnte da.....[:D]

jeg har noen som ska begynne å brukes mellom 2 og 3 måneder før termin...[:D]

Tror vi på at dette funker da? hva er det med bringebær som gjør at fødselen settes i gang tidligere egentlig? [:)]

kanskje fordi det er godt og surt[8|]

Kjøpte dei kapslane for nåken dagar sio, og han han i butikken sa at man kunne begynna å ta dei tre månader før termin. Men e litt skeptisk, så trur eg skal spørra JM på mandag.

Har hørt at det skal modne livmoren og gjøre åpningsfasen kortere.

hmm.. dette tror jeg er bullshit! [&:] men blir interessant å høre etter fødselen med dere som har tatt dem da!

hehe må ikke være så negativ[:D] bedre å prøve enn å tenke at ingenting fungerer.. jeg kjenner ei som tok slike å hun revna ikke.. kan være at de hjalp[:)]

ORIGINAL: Catrine2

hmm.. dette tror jeg er bullshit! [&:] men blir interessant å høre etter fødselen med dere som har tatt dem da!

Skader nok ikkje å prøve [:)] 1

ORIGINAL: badekar

Enig med badekar her!! Tror jeg kommer til å kjøpe en boks med kapsler (eller te?? det høres egentlig best ut med te..) bare for å ha prøvd det liksom!! [8D][:)]

ORIGINAL: Bennie

ORIGINAL: badekar

Enig med badekar her!! Tror jeg kommer til å kjøpe en boks med kapsler (eller te?? det høres egentlig best ut med te..) bare for å ha prøvd det liksom!! [8D][:)]

Det er jo supert at mange prøver det! Så kan vi dele erfaringer etterpå![:D]  Er litt skeptisk bare, men det kan jo hende at det funker! Vi skulle ha laga ei oversikt over hvem som prøver fødselsforberedende olje, bringebærkapsler osv.. Er jo moro å se etterpå!!![:)]

Er skeptisk jeg ...

ORIGINAL: majasj86

hehe må ikke være så negativ[:D] bedre å prøve enn å tenke at ingenting fungerer.. jeg kjenner ei som tok slike å hun revna ikke.. kan være at de hjalp[:)]

Samme med venninna mi, hu tok dem ikke med førsten, men med andre. revna asse første gang, ingenting andre. Pluss at kapslene gjør at du blør mindre etterpå..! hu blødde i under tre uker!!!!
Absolutt verdt et forsøk syns jeg[:D][:D]

Back
Topp