Bringebærbladte

1,2 snart 3:)

Betatt av forumet
Fikk tips om å kjøpe bringebærbladte nå som det nærmer seg termin. Det skal visst gjøre bekkenmuskulaturen sterkere og føre til at fødselen kan gå lettere og raskere. Noen som har prøvd dette før? =) Fikk også beskjed om å fortsette med teen etter fødsel for den hjelper på at livmoren trekker seg raskere sammen. Spent på om dette virker :)

hmmm... er det noe en kjøper på helsekosten typisk? Jeg er veldig åpen for alt som kan bedre alt, så lenge det ikke involverer noen heksekunster eller store utgifter:)

hmmm... er det noe en kjøper på helsekosten typisk? Jeg er veldig åpen for alt som kan bedre alt, så lenge det ikke involverer noen heksekunster eller store utgifter:)

Ja man får kjøpt det på helsekosten :) Leste at i Tyskland drikker så og si alle gravide denne teen siste seks ukene før fødsel :)

Brukte det forrige svangerskap, men fødselen gikk langtifra lett eller raskt, så vet ikke om det hadde så mye for seg... Dropper det denne gangen! :-)

Har tenkt på det, men jeg tror bare jeg får la naturen gå sin gang. Har ikke så store plager at det er noe hast. Får heller tåle å være pittelitt utålmodig og håpe jeg ikke går aaaaalt for lenge over termin :p

Om det er slik som kapsler så skal man jo begynne med disse i uke 34 for at det skal ha noe effekt:)

Har prøvd tidligere og synest ikke det har vert noe forskjell så gidder ikke.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Synes det er rart at det er akkurat bringebær som skal gjøre susen, og tilfeldigvis selger de ikke dette i butikkene. At da må man kjøpe det dyrt på helsekost. Muffins sier jeg ;)

Ikke bringebær- bringebærblad te;)

Synes det er rart at det er akkurat bringebær som skal gjøre susen, og tilfeldigvis selger de ikke dette i butikkene. At da må man kjøpe det dyrt på helsekost. Muffins sier jeg ;)

Amen!

Back
Topp