Bringebærbladkapsler

Fredag84

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
Sitter og lurer på om jeg skal orke å ta de kapslene eller ikke. Synes de var enorme! Flere her som tar de? Lurer på om jeg må ta teen i stedet. Den er ikke noe god men ihvertfall lettere å få I seg enn dette. .

Jeg kjøpte både kapslene og teen og hadde tatt de ca 4 dager da jeg sist var hos jordmor. Av en eller annen grunn kom vi inn på det at jeg tok dem, og da utbrøt jordmor; "at du tørr". Jeg ble litt overrasket ettersom jeg har lest om så mange som tok dem. Hun sa det ikke finnes nok forskning på det, og at bivirkninger er lite kjent. Hun og en annen jordmor har tidligere vært innom helsekosten for å høre med de ansatte om hva slags grunnlag de har til å anbefale bringebærbladkapsler og te, uten at de kan svare for seg. Jordmor har også prøvd å kontakte produsenter uten å få svar. Hun sa det er rart hva gravide svelger rått av "tips" og kjerringråd, spesielt ettersom vi blir så nøye på hva vi spiser, drikker og har av oss av andre ting. Her gikk både kapslene og teen rett i søpla etter forrige jordmorbesøk.

Back
Topp