Bringebærbladkapsler

Pivi

Elsker forumet
Greit å begynne nå sikkert...? Jeg er kommet til 33 fullgåtte uker...

Vet ikke hvordan det er med kapsler, men jeg har drukket teen siden uke 32-33, har hørt kapslene er sterkere, men tror ikke ungen kommer noe tidligere av den grunn[;)]

det går sikkert bra, vet noen får beskjed om fra uke 35 andre de 3 siste mnd..

Helsekosten sa til meg at man kunne begynne i 3.trimester. Så du kan trygt ta de nå.

[:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Flott! Må jo gjøre alt vi kan for å gjøre kroppen enda mer klar! hehehe[:D][8D]

Funker det med bringebærbladkapsler?
Noen som har prøvd det???!!!

Jeg begynte med kapslene for ca en uke siden. Tar 2 morgen og to kveld. Jeg fikk litt murringer i begynnelsen .. Gjør ikke meg noe det [;)] Jeg har ikke prøvd disse kapslene med de 2 andre, så tenkte det var verdt et forsøk denne gangen iallefall [:D][:D]
ORIGINAL: Snuppeline

Funker det med bringebærbladkapsler?
Noen som har prøvd det???!!!

jeg har også kjøpt dei kapselne men fekk beskje på helsekost butikken atte eg ikje sko begynne me dei før i uke 37..

ORIGINAL: anetta23

jeg har også kjøpt dei kapselne men fekk beskje på helsekost butikken atte eg ikje sko begynne me dei før i uke 37..

Har hørt så mye forskjelllig... De fleste sier fra uke 34...

Jeg ska til jm på onsdag, så jeg kan godt høre for oss da??!! Tenkte å høre om når man kan begynne og om hun mener det har noen hensikt for meg.... Jeg vil gjerne prøve det ut altså!!

Jeg har dem liggende i skuffen. Begynner med dem i kveld. Spennende å se om det hjelper[:D]

Back
Topp