Babyinov16
Flørter med forumet
Hei, noen som har erfaringer ved bruk av dette? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis du leter litt rundt omkring inne på BV generelt så tror jeg du finner noen tråder om detHei, noen som har erfaringer ved bruk av dette?![]()
De skal vel hjelpe til med modning, gjøre vevet mer elastisk så man får lettere fødsler og færre rifter og gjøre så livmora trekker seg raskt sammen igjen etter fødsel. Så får se!Hva er det de kapslene skal gjøre?![]()
SpennendeDe skal vel hjelpe til med modning, gjøre vevet mer elastisk så man får lettere fødsler og færre rifter og gjøre så livmora trekker seg raskt sammen igjen etter fødsel. Så får se!Hadde jo en OK fødsel sist men ble klippet til slutt. Og startet langt på overtid.
Ja!Spennendekjøpes det på helsekost?
Oh no?! Jeg har hørt man kan begynne med kapsler etter uke 30, så jeg starta 33+0 og følte meg senHar drukket te fra uke 35 og begynte m kapsler nå fra uke 37. Hun på butikken sa at man ikke skulle begynne m kapsler før 3 uker før termin. Men brukte det ikke med første, så spent på om jeg synes det har noen effekt!tenker at det i alle fall ikke skader.
Har hørt litt forskjellig, så det er sikkert ikke noe farlig!Oh no?! Jeg har hørt man kan begynne med kapsler etter uke 30, så jeg starta 33+0 og følte meg sen
Bør gjerne vente med å ta flere da :O
Håper ikke det.Har hørt litt forskjellig, så det er sikkert ikke noe farlig!jeg bare gjorde som hun sa!
Jeg drakk bringebærbladte lenge før jeg ble gravid, bare for at jeg syntes det var utrolig godt. Litt vanskelig å beskrive smaken da, men den er jo unektelig bringebæraktigKanskje jeg skal ta å kjøpe en sånn boks med bringebærkapsler denne gangen ogsåHadde det og brukte det med nr 2 men husker ikke om jeg revna eller hadde noe effekt av det
Han ble tatt med tang og da.
Men jeg håper at en ballong kan ha en så god effekt at de kan bare ta vannet også går resten av seg selv
Får skrive det opp på listen minHva smaker bringebærteen? Fåes den også på helsekosten?
Jeg drakk bringebærbladte lenge før jeg ble gravid, bare for at jeg syntes det var utrolig godt. Litt vanskelig å beskrive smaken da, men den er jo unektelig bringebæraktigDu får den garantert på helsekosten, men ofte også i sånne småbutikker som selger litt te, kaffe etc
![]()