Noelialita
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Desemberskatter 2016
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Julilykke 2023
Marsmagi 2025
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser du har funnet mer info enn jeg kom over selv, så tusen takk for det! Tanken var å vente til minimum uke 28+0 uansett, og kanskje enda lengre. Dadler har jeg ikke hørt om, men skal se hva som går der. Funker det å spise 6 stk med bacon hver dag tro?Dadler; type 6 stk hver dag fra uke 36, skal visstnok kunne gi kortere fødselsforløp og øke sjansen for å føde nærmest mulig termin. Har visstnok en faktisk effekt, da flere studier sier så. Men skal da altså opp i 6stk i fire uker.
Om bringebærblad te, skriver Sunkost;
Vis vedlegget 401459
Forøvrig er det artikler som skriver at man burde vise forsiktighet med alt av urter under svangerskap, i alle fall om man greier seg uten. Tenker det er mer førevar greie, dog. Advares dog om, fra enkelte kilder, at bringebærblad te kan virke livmorsammentrekkende; og derfor advares mot.
Urtekildens leksikon skriver;
Vis vedlegget 401463
Jeg selv prøvde ikke forrige gang pga det med at det kunne gi KORTERE fødsler.
Litt i stuss på om jeg skal prøve denne gang, men burde da altså helst ha passert tredje trimester først, da.
Ser du har funnet mer info enn jeg kom over selv, så tusen takk for det! Tanken var å vente til minimum uke 28+0 uansett, og kanskje enda lengre. Dadler har jeg ikke hørt om, men skal se hva som går der. Funker det å spise 6 stk med bacon hver dag tro?
Ja det jeg au tenkte. Ser ikke for meg at rene dadler smaker godtDet gjør det sikkert; tror ikke de MÅTTE være rå, så.
Og bacondadler går i ned! Det er så godt..!