Bringebærblad-te

Eplete

Elsker forumet
Marsmellows-15
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Er det noen av dere som har begynt å drikke det?
Det står jo litt av hvert om det på nettet, blant annet skal det kunne gi en lettere fødsel og at livmoren trekker seg fortere sammen etter fødsel. Samtidig advares det jo mot urtemedisin for gravide.
Jeg kjøpte det i dag og har tenkt å drikke det frem mot fødselen og litt i barseltiden. Har også drukket det i tidligere svangerskap, der jeg har hatt relativt lette (raske) fødsler, men jeg vet jo selvsagt ikke om det er på grunn av teen.
Noen andre som har begynt eller har tenkt til å drikke bringebærblad-te?
 
Jeg har begynt så smått, skal passe på å få i meg en kopp daglig fra uke 34. Synes den smaker nyydelig også, kjøpte min på Life :happy: Hvor mange kopper daglig drakk du sist?
 
Kjenner at dette er noe jeg vil prøve!:D
 
Smaker urte-te, den er egentlig ganske god.
Anbefales av helsemyndigheten her i landet å drikke annenhver uke, 2 gang daglig, fra uke 34 eller 36.

Skal hjelpe på å gjøre morsmunnen mykere. Vet ikke om det hadde med det å gjøre, men jeg drakk både te og hadde akupunktur før fødsel - fødte på typ 2 timer aktiv fødsel.... (Fra 2cm til 10cm...)
 
Jeg har begynt så smått, skal passe på å få i meg en kopp daglig fra uke 34. Synes den smaker nyydelig også, kjøpte min på Life :happy: Hvor mange kopper daglig drakk du sist?
Det ble nok ikke mer enn 1-2 for dagen. :) Bakpå pakningen jeg har kjøpt står det at man skal øke opp til 3-4 kopper de siste 4 uker før fødsel, men så mye te klarer jeg ikke å drikke. Jeg har litt problemer med å drikke noe som helst når jeg er gravid.
 
Ser en også kan få tak i bringebærblad kapsler, noen har prøvd eller tenkt å prøve det? Eller tar dere kun te?:p
 
Bringebærblad kapsler tror jeg er bedre for min del.. takler ikke å drikke te:hilarious:
 
Back
Topp