Bringebærblad te ??

Izzy82

Betatt av forumet
Har lyst og prøve :) hvor får jeg kjøpt /hvilket merke er bra? noen erfaringer med Bringebbærblad te?

Jeg har selv ikke benyttet meg av te, men tok bringebærbladkapsler.
Hvorvidt det har en effekt eller ei kan jo selvsagt diskuteres, men jeg hadde iallefall en lett og rask fødsel 5 dager før termin.

Jeg kjøpte Bringebærbladkapsler på helsekosten her. De har sikkert te også :)

Har ikke drukket te, men spiste kapsler fra uke 33. Ble satt igang to uker på overtid, men det gikk raskt og jeg har kommet meg raskt etterpå

Kjøpt på helsekost. Tok i første graviditet og fødte nesten to uker over termin. Holdt på å ende i hastekeisernitt så hadde ikke spesielt effekt på fødselen hos meg. Men kom meg raskt etter fødsel og livmoren trakk seg raskt sammen. Så kan ha hatt effekt på den biten da... ikke vet jeg. Tar det dette svangerskapet og, bare sånn i tilfelle det skal ha effekt :p

Jeg tok kapsler, hørte de er mer effektive. Begynte i uke 33. Kjøpte på helsekostbutikken.

Jeg drakk te, fra uke 36.
Om det hadde effekt eller ei er vanskelig å si, tør ikke la hver neste gang heller.
Hadde rask og enkel fødsel!

Jeg tok kapsler forrige svangerskap og det endte med keisersnitt etter dårlig fremgang i fødselen.

Back
Topp