Trollmorharsovnet
Forelsket i forumet
Tar 2x3 ganger eller 3x2 ganger om dagenDere som tar kapsler, hvor mange tar dere hver dag? Og er det poeng i å ta de etter fødsel dersom man har flere igjen da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar 2x3 ganger eller 3x2 ganger om dagenDere som tar kapsler, hvor mange tar dere hver dag? Og er det poeng i å ta de etter fødsel dersom man har flere igjen da?
Jeg tar to om morgen og to om kvelden pr. nå. Tenkte å øke til tre om morgen og tre om kvelden når jeg går ut i permisjon om en ukes tid. Har forstått det sånn at man kan/bør fortsette å ta etter fødselen om man har flere igjen, da det hjelper med å få alt til å trekke seg sammen![]()
Nei, ikke bare deg dessverre.... synes de både lukter og smaker grusomt noe som har gjort at jeg er litt vel glemsk på å ta de[emoji53]Er det bare meg som syntes bringebærbladkapslene smaker helt grusomt? Håper virkelig effekten overgår smaken altså..[emoji32]
Er det bare meg som syntes bringebærbladkapslene smaker helt grusomt? Håper virkelig effekten overgår smaken altså..[emoji32]