Trollmorharsovnet
Forelsket i forumet
Noen Som har erfaring med det? Positivt /negativt? søkte på det her men i appen er det ihvertfall null resultater på det søket, så prøver lykken her istedet 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynte med de i uke 32. Kjøpte på helsekost butikk.
Jeg brukte de ikke med nr 1, og fikk 4 sting.
Ned nr 2 brukte jeg de og fikk 0 sting og livmora hadde trukket seg helt tilbake før jeg dro fra sykehuset.
Om de bidro til at jeg ikke fikk rift tørr jeg ikke si no på, men at de hjalp livmora å trekke seg tilbake er jeg sikker på
Men vær forberedt på etterrier, for jeg fikk sterke og mye etterrier siden de hjelper til med sammentrekninger.
Jeg tror ikke noe kan forberede meg på etterrier [emoji28][emoji28] men tok du de lenge etter fødsel også?
Husker dette ble snakket om sist jeg gikk gravid. Men forsøkte det ikke da, skeptisk... men jeg tenker nå... tja, hvorfor ikke prøve. Kanskje litt sent å starte med det i uke 35+, men det mest er greit å teste ut vel![]()
Håper det funker like bra for megSniker fra Oktober! Jeg drakk 3-4 kopper bringebærbladte om dagen siste uka før jeg fødte. Og jeg fødte 1 uke før termin [emoji5]
Dumt spm [emoji85]: Hvordan lager du det?!? Hørtes herlig ut [emoji7]
Dere som tar kapsler, hvor mange tar dere hver dag? Og er det poeng i å ta de etter fødsel dersom man har flere igjen da?
Dere som drikker te, hvor mye drikker dere?
En kopp er vel kanskje litt lite?
Har laget iste nå, så får jeg til å drikke mere også