Bringebærblad-kapsler

Men dere som smører mellomkjøttet (er det bare jeg som synes det er et sykt ekkelt ord? :o ) masserer dere bare der, eller inni skjeden også? Tenker at man skal jo være forsiktig med å ta ting oppi der, men husker jeg så en video en gang av ei jordmor som illustrerte på en dukke at hun dreiv å masserte på innsida også også..

Men dere som smører mellomkjøttet (er det bare jeg som synes det er et sykt ekkelt ord? :o ) masserer dere bare der, eller inni skjeden også? Tenker at man skal jo være forsiktig med å ta ting oppi der, men husker jeg så en video en gang av ei jordmor som illustrerte på en dukke at hun dreiv å masserte på innsida også også..
Jeg starta sist med å massere oljen inn både her og der, men ble så lei etter en stund (skal jo smøre to ganger for dag) at til slutt så klæsja jeg bare en dæsj der nede to ganger for dag. :P

Jeg sydde 2 sting, men ifølge jordmor teller det som å ikke sy noe. ;)
Bah! Jeg synes det er så stress å smøre 2 ganger om dagen i 2-3 minutter. Ofte at jeg glemmer det! Men det er vel kanskje verdt det da?!

Noen av dere som har planer om å ta disse kapslene før fødsel?

Jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av disse. Har gått på de før fødsel med de andre to også. Og hatt kanon gode fødsler, de har vært raske, ingen form for revning og begge to er født en uke før termin. Med han siste vare jeg i familieselskap 16timer etter jeg hadde født :p
Men om det er disse kapslene som har gjort det vet jeg ikke :p men hvorfor risikere :p hehe
Ah! Takk for påminnelse! Har lest om det for lenge siden og skal absolutt prøve å gå til innkjøp av det :D

• Liker
Reactions: Iam
Jeg starta sist med å massere oljen inn både her og der, men ble så lei etter en stund (skal jo smøre to ganger for dag) at til slutt så klæsja jeg bare en dæsj der nede to ganger for dag. :P

Hehe, får kjøpe olje og prøve meg fram så godt jeg klarer da.

Brukte både kapsler, olje og fødselsforberedende akupunktur forrige gang, men ingen av delene hjalp.
Eller, jeg vet ikke om oljen hjalp, for jeg gikk 13 dager over termin, lille ville aldri ut, så til slutt måtte hun ut med hastekeisersnitt da begge to fikk infeksjon.
Men jeg prøver igjen tenker jeg :p

Haha, spørs om all verdens remedier hjelper på en baby som ligger feil, men verdt et forsøk :p

Nei, det hadde nok hjulpet fint lite :P Får håpe han her ikke gjør det! ;)

Bah! Jeg synes det er så stress å smøre 2 ganger om dagen i 2-3 minutter. Ofte at jeg glemmer det! Men det er vel kanskje verdt det da?!
Jeg smurte veldig nøye de første ukene, men så orka jeg ikke mer og bare klæsja på en dæsj to ganger for dag. :p ;)

Noen av dere som har planer om å ta disse kapslene før fødsel?

Jeg tenkte jeg skulle gå til innkjøp av disse. Har gått på de før fødsel med de andre to også. Og hatt kanon gode fødsler, de har vært raske, ingen form for revning og begge to er født en uke før termin. Med han siste vare jeg i familieselskap 16timer etter jeg hadde født :p
Men om det er disse kapslene som har gjort det vet jeg ikke :p men hvorfor risikere :p hehe

http://www.life.no/produkter/kvinne-mann/gravide-ammende/bringebaerblad-100-kpsl er det disse dere bruker?

Her er hva som står på min pakk (te)

Vedlegg

• 20160229_193118.jpg
    20160229_193118.jpg
    269,7 KB · Visninger: 24
  • Liker
Reactions: Iam
Back
Topp