Bringebærblad kapsler?

Malan

Andre møte med forumet
Er det noen som tar de? Erfaringer?
Begynte med de sist med storebror, han kom 3 uker før, vurderer å starte denne gangen også, men tørr ikke for tidlig om det var det som var grunnen til at storebror kom 3 uker før...

Tok de forrige gang :p gidder ikke nå, er ikke bevist at det er noen sammenheng leste jeg et sted. Jeg merka heller ingen forskjell på kroppen, fikk på termin...Stapper i meg nok kapsler og vitaminer ;)

Har gått på det med begge barna. Fødte uke 38+6 med storebror og lillesøster kom 37+5. Startet i uke 35+0 begge gangene. Så jeg innbiller meg at det virker :p

Har litt tro på det selv også, så starter nok neste uke når jeg er ferdig i jobb. 36 uker imorgen.

Jepp. Men tror ikke man føder tidligere av den grunn. 4 dager til termin her med tredjemann. Men tror de hjelper på at livmoren trekker seg raskere sammen etter fødsel. Skal brukes 4 uker etter fødsel mener jeg hun sa da jeg kjøpte de. Tatt det alle tre gangene. Første kom på termin og reiste hjem etter tre dager med vanlig jeans på meg, magen trakk seg raskt tilbake. Andre kom 11 dager før.

Har gått på det med begge barna. Fødte uke 38+6 med storebror og lillesøster kom 37+5. Startet i uke 35+0 begge gangene. Så jeg innbiller meg at det virker :p
Ja og hvor fikk du tak i dem? ;) bra å vite til nestemann!

Back
Topp