Bringebærblad-kapsler

jeg tok dette med nr 1 .. :) Begynte vel med svake doser i uke 36 hvis eg ikke husker helt feil... Tok ikke med nr 2, og da revnet eg ikke, og fødselen var enklere, så har ikke helt troen :p

Holder meg konsekvent unna alt som heter helsekost! Kommet til å starte med modningsakupubktur snart :) hører mange har gode erfaringer med det! :)

Nei. Brukte ikke med første og kommer ikke til å gjøre det denne gangen heller.

Nei, har ikke brukt det i noen av de andre svangerskapene og blir heller ikke til å bruke det denne gangen.

Nei. Har ikke brukt det med de to andre, og kommer ikke til å bruke det nå heller. Jeg har to kjappe og greie fødsler bak meg, så jeg håper at kroppen gjør en god modningsjobb denne gangen og. ;)

Har hatt to styrtfødseler til termin og en uke før, kommer ikke til å forsøke fremdkynde/kjappe på mer enn nødvendig..... :)

Er overrasket over at alle sier nei :) sist jeg gikk gravid var det nesten alle som skulle prøve :)

Jeg drakk også bringerbærblad te med nr 1.....

Hmm, høres interssant ut. Har aldri hørt om dette, men kanskje jeg vil prøve dette. Når begynner man isåfall? :)

Lirer også litt på når begynne tok dette med begge de to forrige men husker ikke når jeg begynte.

Var på sunkost i dag. Og da hadde de slik bringebærblad te. Kjøpte en jeg etter å ha lest denne tråden. Er jo glad i te og drikker mye av det. Skader jo ikke:)

Jeg skal ikke, men vurderer akupunktur, men er skeptisk til det og. Kroppen min vet j.onikke hvordan en fødsel skal starte eller fullføres.

Det jeg er litt skeptisk til er at det skal hjelpe mot så forskjellige ting. For eksempel kan man drikke te av bringebærblad mot svangerskapskvalme, også skal det samme hjelpe for at fødselen skal gå lettere og fortere, og i tillegg normalisere underlivet etter fødselen.

Jeg drakk dette riktignok i begynnelsen av forrige svangerskap for å prøve om det hjalp mot kvalmen. Det hjalp ikke for meg. Men gjorde at jeg ikke klarte tanken på å bruke opp posen med te, minnet for mye om kvalmen. Mulig jeg uansett drikker den opp nå i dette svangerskapet, istedenfor å bare kaste posen. Men uten forventninger til at det skal være noe mer enn vanlig te.

Back
Topp