ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Jeg tenkte også å ta sånne begynte å ta sist graviditet og, men to dager etter fødte jeg plutselig .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, hvor langt på vei var du da?Jeg tenkte også å ta sånne begynte å ta sist graviditet og, men to dager etter fødte jeg plutselig .
Var 35 uker. Så hun kom litt tidligere enn jeg skulle ønskeOi, hvor langt på vei var du da?
Skjønner det ja. Tror du det var bringebærkapslene? :/Var 35 uker. Så hun kom litt tidligere enn jeg skulle ønske
Oi.. Mistenker du kapslene ellerVar 35 uker. Så hun kom litt tidligere enn jeg skulle ønske
Nei gjør ikke det tror ikke de kan sette i gang ting.Oi.. Mistenker du kapslene eller
Lykkelig gravid
Tror egentlig ikke detSkjønner det ja. Tror du det var bringebærkapslene? :/
Nei det hadde jo vært rart , da hadde de nok ikke blitt solgt i butikkNei gjør ikke det tror ikke de kan sette i gang ting.
Tar to kapsler og skyller ned med vannDere som har kjøpt og begynt med de, tømmer dere kapslene (2 stk står det på boksen min) i varmt vann og lager te, eller tar dere to kapsler som hele tabletter og skyller ned med vann?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Skyller ned med vann for sybes de smaker drittDere som har kjøpt og begynt med de, tømmer dere kapslene (2 stk står det på boksen min) i varmt vann og lager te, eller tar dere to kapsler som hele tabletter og skyller ned med vann?
Sent from my iPhone using Tapatalk
JeppMan kan svelge "plasten" sant?
Hihi ja. Den er der jo av en grunn som at den ikke skal løses opp før den kommer i magen/tarmenMan kan svelge "plasten" sant?
Åh så kjedeligEr noe jeg ikke he troen på. Prøvde i flrste svangerskap, men ingen gode rier, fødselen varte i et døgn, måtte til med riestimulerende og til slutt ente den med vakuum. Så detcprver jeg ikke denne gang.
Sånn kan det gå. Fødsel nr. 2 unnagjort på et blunk igjen uten bringebærkapsler. Så derfor jeg står over.Åh så kjedelig
Lykkelig gravid
Det samme hadde jeg, og jeg kjøpte!Er så usikker på om jeg skal prøve dette. Hadde en lang fødsel sist, og revna ganske mye, så det skader kanskje ikke å prøve