Bringebærblad kapsler

Dere som har kjøpt og begynt med de, tømmer dere kapslene (2 stk står det på boksen min) i varmt vann og lager te, eller tar dere to kapsler som hele tabletter og skyller ned med vann? :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dere som har kjøpt og begynt med de, tømmer dere kapslene (2 stk står det på boksen min) i varmt vann og lager te, eller tar dere to kapsler som hele tabletter og skyller ned med vann? :)

Tar to kapsler og skyller ned med vann

Skyller ned med vann for sybes de smaker dritt :-P

Lykkelig gravid ❤️

Er noe jeg ikke he troen på. Prøvde i flrste svangerskap, men ingen gode rier, fødselen varte i et døgn, måtte til med riestimulerende og til slutt ente den med vakuum. Så detcprver jeg ikke denne gang.

Er så usikker på om jeg skal prøve dette. Hadde en lang fødsel sist, og revna ganske mye, så det skader kanskje ikke å prøve :p

Er så usikker på om jeg skal prøve dette. Hadde en lang fødsel sist, og revna ganske mye, så det skader kanskje ikke å prøve :p
Det samme hadde jeg, og jeg kjøpte!
Begynte for snart tre uker siden.
Har det ingen virkning, er det 200 kår kasta bort, men det har jeg råd til:)

Back
Topp