Bringebærblad kapsler

Det står vel anbefalt inntak på tepakken også?

♥ Termin 10 juli ♥

På mine står det at jeg skal ta 4 kapsler 2-3 ganger daglig, men tror det holder med to, to ganger daglig. Tror ikke dere?? Det står også: anbefalt døgndose 8-12 kapsler daglig, høres nå mye ut. Jeg har såvidt starta da, men får mer kynnere så det funker nok på meg :) Drikker teen og, og har drukket den en stund :)

På mine står det at jeg skal ta 4 kapsler 2-3 ganger daglig, men tror det holder med to, to ganger daglig. Tror ikke dere?? Det står også: anbefalt døgndose 8-12 kapsler daglig, høres nå mye ut. Jeg har såvidt starta da, men får mer kynnere så det funker nok på meg :) Drikker teen og, og har drukket den en stund :)
Hva er inholdet pr kapsel på dine da?

På disse jeg tar står det 2-3 kapsler 2 ganger daglig.
Og en kapsel inneholder 400 mg.

1371398466372.jpg

♥ Termin 10 juli ♥

Vet faktisk ikke men da min søster ventet tredje ble hun sendt hjem fra riksen tre ganger, siste gangen drakk hun tre kopper på styrtet og fødte så i ambulansen på vei inn igjen....

Venter ei tulle 4. Juli 2013
Såpass! Får kanskje ikke styrte denne teen da! Hi hi! :p

Vel, står 2880 mg og 4320 mg, under der det står 8 og 12 kapsler. Regner med at en kaspsel inneholder 360 mg da, når jeg regner på det...
Var ikke det en stor dagsdose da. Opp til 4 ganger met enn hva som er anbefalt på de jeg har.

♥ Termin 10 juli ♥

Koss syns dåkke det er å ta de svære kapslene?
Eg brekker meg nesten når eg skal svelga de, smake jo heilt forferdelig :/ Tartil og med vann i munnen og putter kapselen inn og svelge, men fytti fysj asså :confused:

Koss syns dåkke det er å ta de svære kapslene?
Eg brekker meg nesten når eg skal svelga de, smake jo heilt forferdelig :/ Tartil og med vann i munnen og putter kapselen inn og svelge, men fytti fysj asså :confused:
Jeg har ingen problemer med å svelge de.
Men ja de smake heilt forferdelig.
Og om eg e uheldige å e litt sur i magen så kjenne eg smaken på hvert oppgulp/rap :confused:

♥ Termin 10 juli ♥

Da har jeg tatt disse kapslene i to dager.
Altså jeg begynte lørdag kveld med 2 kapsler og tok i går 3 kapsler morgen og kveld.

Synes allerede jeg kjenner at kroppen jobber og modner mer.
Det kan vo være tilfeldig men.....
Skal de virke slik?

Back
Topp