Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er inholdet pr kapsel på dine da?På mine står det at jeg skal ta 4 kapsler 2-3 ganger daglig, men tror det holder med to, to ganger daglig. Tror ikke dere?? Det står også: anbefalt døgndose 8-12 kapsler daglig, høres nå mye ut. Jeg har såvidt starta da, men får mer kynnere så det funker nok på meg Drikker teen og, og har drukket den en stund
Såpass! Får kanskje ikke styrte denne teen da! Hi hi!Vet faktisk ikke men da min søster ventet tredje ble hun sendt hjem fra riksen tre ganger, siste gangen drakk hun tre kopper på styrtet og fødte så i ambulansen på vei inn igjen....
Venter ei tulle 4. Juli 2013
Hva er inholdet pr kapsel på dine da?
På disse jeg tar står det 2-3 kapsler 2 ganger daglig.
Og en kapsel inneholder 400 mg.
Vis vedlegget 18863
♥ Termin 10 juli ♥
Var ikke det en stor dagsdose da. Opp til 4 ganger met enn hva som er anbefalt på de jeg har.Vel, står 2880 mg og 4320 mg, under der det står 8 og 12 kapsler. Regner med at en kaspsel inneholder 360 mg da, når jeg regner på det...
Jeg har ingen problemer med å svelge de.Koss syns dåkke det er å ta de svære kapslene?
Eg brekker meg nesten når eg skal svelga de, smake jo heilt forferdelig :/ Tartil og med vann i munnen og putter kapselen inn og svelge, men fytti fysj asså